vrijdag 26 november 2021

Vrijdag OAD afgezegd Lokerenpassage en Rompert

Vanmorgen OAD bij Mardi ook nog afgebeld had ook al een app gestuurd gisteravond; was aangekomen.

Buurvrouw Janny gezien, poortsleutel terug gegeven.  

Op tijd vertrokken naar Harm, en de markt Het Stoepje, bij boekwinkel etc. postzegels gekocht, kaart in de brievenbus, nog even terug naar Harm, vertrokken naar winkelcentrum De Rompert. Daar bij Le Mirage koffie gedronken, QR code nodig. Helemaal tot de andere ingang gelopen, en weer terug, mevrouw de Jong ontmoet was leuk.

Omdat het licht regende korte route terug genomen. Vlakbij huis de route app stop gezet en aan mezelf gestuurd.

Relatief veel berichten maar nu weer even rustig.

Ik voel me verder redelijk; verkoudheid zal nog wel even duren, maar geen hoofdpijn en ademen door mijn neus lukt weer aardig. En erg moe ben ik ook niet, maar toch even rusten dadelijk is het plan.

Statistieken;
4,07 Km afgelegd.
30:10 Opnametijd.
10,50 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,94 Km hoogste snelheid

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1SdydXVvCxF_QdpAucHlWZ_-7nDM7XiKN&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Gebruik ik bv voor Tikkels


Stroopwafels, eet ik veel 


Aanrecht bril poets spullen, handzeep en afwasmiddel


Bezig met glasvezel Maaspoortweg


Kom hier vaak


Harm lijmpot druipt bijna


Bezig met verlichting bij Shoeby 


Shoeby


Bij soort openlucht theater


Hier zouden mensen kunnen zitten


Kunst


RK Willibrordkerk 


Zicht op Noorderplas


De Hooghe Clock met rotsblokken
rechts nieuwer gedeelte 


Bij winkelcentrum "De Rompert"


Kroketten en zo uit de muur
munten of contactloos betalen


Bakkie koffie "Le Mirage" QR code nodig, 
het zat aardig vol.


Miko koffie onderzetter,  
koekje zat er ook bij koste €2,10


Hyacinten als ik me niet vergis


Eye Wish brillenzaak 


Barbershop nooit binnen geweest


Bruna kaarten


Aldi winkelwagens en zo


Ook Aldi


Cafetaria zit ook in de omgeving van de Lokerenpassage


Kerk City Changers


Tijdschrift Kijk bestaat nog steeds 
vroeger vaak gelezen


Suske en Wiske bestaat ook nog


Joost en Nicole en kinderen wonen hier met vijver in de tuin


Vitamine tabletten en paracetamol gekocht bij Etos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.