dinsdag 16 november 2021

Dinsdag Adm. Scholing, Helftheuvelpassage en terug

Vanmorgen ging de wekker om 7:33 zodat ik tijdig kon opstaan, ontbijten, berichten en vertrek. De heenweg ging goed, redelijk veel foto's gemaakt.

Bij de Adm. Scholing was er een storing in de meterkast was er een automaat uit gegaan, en toen dat opgelost was bleek er een harddisk van de server defect. 

Niet eenvoudig op te lossen, apparatuur verouderd, waarschijnlijk niet snel op te lossen. Gelukkig kon ik morgen sowieso niet ivm met de verjaardag van mijn moeder in Utrecht.

Ik was wat eerder vertrokken bij de Adm. Scholing, daarna Helftheuvelpassage, en rit terug via station en Emmaplein en zo.

Ik voel me verder wel goed, dadelijk koffie bij De Stijl, boodschappen doen, en vanavond badminton. 

Statistieken;
12,03 Km afgelegd.
1:17:45 Opnametijd.
11,14 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,85 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1wAmhZauImh9WPVyTWD65n59HLlwRVlnw&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Voorheen paardenweide weinig wind


Brug Maasoeverpad 


Bij de trap


Gemaal graaf van Solmsweg takel om drijvend afval weg te halen


Plas bij gemaal 


KEK groot bedrijf


Hedikhuizerweg vlonder en zo 


AS opstartscherm, verder niet gekomen


Boek, schrift, papier en pen


Helftheuvelpassage


Bakker De Gier


Brillenzaak 


Kledingwinkel


Koek


Sinterklaas chocolade 


Zwarte Piet chocolade 


Riemen


Pinnen en storten 


Berkenbomen afscheiding


Jumbo


Bruna agenda's 


Naamplaten


Lederwaren tassen en zo


Speelgoedwinkel


Bananen 


Groenten


Aardappelen en zo 


Bouwplek in de buurt van het Kw1c 
Koning Willem 1 College 


Richting station 


Emmaplein links voorheen
Brabants Dagblad pand

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.