maandag 8 november 2021

Maandag fietsenwerkplaats Vught Voorburg en terug

Vanmorgen ging het opstaan goed, zat op tijd op de fiets. Bij de heenweg geen bekenden gezien, en de deur van de kantine zat nog net op slot, duurde niet lang.

Aanwezig waren 2 dames en 5 heren, ik vond het behoorlijk rustig.

Gewerkt in de fietsenwerkplaats, stuur van een fiets moest gespoten worden met zwarte verf, alles er eerst afhalen en ook nieuwe buitenkabels monteren.

De rit terug ging goed mevrouw de Jong vlak bij huis ontmoet en bij de Boxtelseweg groette een tegemoet komende fietser me, ik ben niet zeker van zijn naam.

Ik voel me verder wel goed, waarschijnlijk een rustige middag.

Statistieken;
19,69 Km afgelegd.
2:09:14 Opnametijd.
10,73 Km/u gem snelheid bij beweging.
16,80 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=16Y8seRussYZSYhquwhcgRr0p53SZBLGZ&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Hoogwerker bij voormalig GGD pand 
en fietstunnel


Omgeving Buitendijk 


Omgeving station


Ongebruikelijke hoek


Stuwen


Bij het Heetmanplein


Trap met fietsgoten heb ik al weer een tijd niet meer gebruikt


Brievenbus in het midden


Nieuw stukje weg bij rotonde De Witte


Vanaf de nieuwe fietsbrug asfalt van de rotonde weg gehaald
voorlopig geen snelverkeer mogelijk

Boxtelseweg bij ingang Voorburg Boxtelseweg


Bladblazer nodig


Brede / smalle weg



Varken stopcontact neusje


Ketelhuis


Fietsenwerkplaats van binnen


Andere hoek


Koffie, thee, suiker, creamer bekers, zoetjes, 
roerhoutjes, thermoskan, bekerhouders, thee en zo


Wat is hier nou belangrijk aan?
moeilijk uit te leggen



Parklaan 21 vanaf de Boxtelseweg


Plas omgeving Crucifix Boxtelseweg


Vughtse zadelmakerij naast cafĂ© 
Maurickt zicht bij Maurickplein


Andere hoek plein


Glazenwasser hoogwerker Paardensteeg


Bossche broek vanaf een brug richting Segers gemaal


Berkenbomen 


Hier kom ik maar zelden


Bossche broek


Kapelaan Koopmansplein


Prins Hendrikpark / IJzeren vrouw met bocht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.