woensdag 24 november 2021

Woensdag ziek op bed en Jolanda Tzorg

Gisteravond begon ik ziek te worden, niet naar badminton hoofdpijn zwaar verkouden.

Vandaag heb ik ik bijna de hele dag op bed gebleven. niets gegeten en bijna niets gedronken. Neus helemaal vol. 

Mobiel uit gelaten.

Rond 10:45 kwam Jolanda van Tzorg, alleen mijn bed verschoont want ze was ook niet fit.

Wim Raes gebeld voor een corona zelftest, die had hij al zelf, kreeg ik gelijk gebracht gelukkig.

Nooit eerder gedaan, gelukkig uitslag test negatief geen corona. 

Op het moment gaat het redelijk, kliko's van straat gehaald en gebracht van buurvrouw Janny was het al geregeld.

Hopelijk een rustige avond, ik heb geen eetlust, maar moet er op letten dat ik genoeg drink.



Uitslag covid-19 goed geen ziekte


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.