woensdag 10 november 2021

Woensdag poetshulp, Adm. Scholing, rit, Harm en terug

Vanmorgen eerst de was afgehaald en opgeborgen, beddengoed klaar gelegd, gewacht op Jolanda van Tzorg, ze kwam rond 11:00. Ik de was gestart en gewacht. Ik wou iets eerder vertrekken omdat ik een brief wou posten, is gelukt.

Adm. Scholing was rustig, we hadden weer Nelly en verder Tamara, Andricke, Corné en Eric.
Afwezig Carol, Els, Herbert en Felicia.

Daarna terug gereden via begraafplaats Orthen, Klokkenlaan Lokerenpassage met Harm en terug. Ik zag Jan ook even kort.

Ik voel me verder wel goed, dadelijk de was ophangen, koken en eten en verder een rustige avond.

Morgenochtend weer ontmoetingsgroep bij De Stijl.

Statistieken;
12,35 Km afgelegd.
1:20:59 Opnametijd.
10,34 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,28 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1fH_JQFDflZ17Svde9Vo6IOrEE8EeY83g&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag

Hier weer verkeerde volgorde foto's helaas; niets aan te doen


Bier pakket 


Klokkenlaan


De Hooghe Clock 


Schuine gevel


Rotonde


Cementrum


Rompertsebaan 


Hoogspanningsmast kasten voor GSM


Kom hier zelden


Bij Orthen water en zo


Begraafplaats in de steigers 


Links nieuw rechts wat ouder


Plas bij Weener XL


Stukje Weener XL bij fietsenstalling


Fietspad 2 richtingen


Brug Zandzuigerstraat


Deze keer zonder schip aangemeerd


Post.nl 


Hoesjes Demarrage 


Stukje kast


Boeken


Spel


Koffie en thee en zo


Hedikhuizerweg


Vanaf brug A59 en de Dieze


Windmolen stond weer stil deze keer


Andere windmolen deed het wel


Omgeving Bokkelaren 


Stukje flat


Hier de brief in gedeponeerd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.