zaterdag 13 november 2021

Zaterdag Zaltbommel en terug

Vanmorgen ben ik niet naar de eendenkooi geweest, niet fit genoeg. 

Rond 12:00 belde Janny aan, ik had mijn spullen klaar staan, klopboor, gereedschap, en onderdeeltjes. Samen met Marleen dochter van ex buurvrouw Janny bij de Praxis spullen gekocht en door gereden naar Zaltbommel. 

Elektrische sierkachel opgehangen en profielen voor plankendragers aan de muur gezet.

Daar soep en broodjes gegeten en weer terug gebracht. Een stuk later dan ik had gedacht.

Ik voel me verder wel goed.

Statistieken autorit;
14,65 Km afgelegd.
23:33 Opnametijd.
40 Km/u gem snelheid bij beweging.
77 Km/u  hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1FB_QterQzwjr_6dfg153XRRXrdwNLRc2&usp=sharing


Autorit van deze zaterdag
start Zaltbommel, einde thuis


Vensterbank rendier?


Treurige hond


Ernie van Sesamstraat


Gereedschap en klopboor


Stukje tuin naast die van mij


Ander stukje


Buren ook van buren


Praxis 


Onderweg


Waxinelichtjes en wasknijpers


Uitzicht Zaltbommel


Balkon


Grote en kleine pop


Kachel opgehangen 


Pluggen


Soep


Stukje keuken


Air Fryer 


Profielen opgehangen


Geschilderd


Spellen


Uitzicht achterkant


Vlak daar bij


Trappenhuis


Van de buren


Trappenhuis 


Sleutelbos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.