maandag 22 november 2021

Maandag Vught Voorburg fietsen en Cementrum

Vanmorgen ging de wekker om 7:07 zodat ik na ontbijt, verzorging en berichten op tijd kon vertrekken richting Vught.

Ik kwam daar iets later aan dan normaal maar het is toch goed gekomen. 

Ik mocht nog steeds geen namen hier noemen hoewel niet opnieuw gevraagd. 8 heren en 3 dames geteld.

De weg terug ging via Boxtelseweg, Maurickplein, Paardensteeg, Bossche Broek, Zuiderparkweg, Parade, Rompertsebaan en Cementrum. 

Ik voel me verder goed, dadelijk gat in beton boren, kabel leggen, boodschappen, en rust. 

Statistieken;
18,87 Km afgelegd.
2:14:17 Opnametijd.
10,81 Km/u gem snelheid bij beweging.
17,14 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Zsp2YitHVMQ04NwGDJoCYubou7yEuYeS&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag
op 2 punten wat langer stil gestaan


Aartshertogenlaan stukje reclamebord rechts verdwenen


Loopt iets omhoog


Vaker gehad weinig wind


Nieuwe plek fietsenwinkel 


Stukje Koningsweg


Maijweg 


Koningshuis staat er bij de deur, ik denk diverse bedrijven geplaatst 


Wenteltrap


Nummer 101 daarachter Photoshop stedenwand 


Lift buiten gebruik 


Nieuw stukje fietsbrug bij "De Witte"


Voorheen groot beeld van een koe


De Weverij vroeger Kartonnage van Demarrage, Inpak 
en Repaircafé Vught


Brede of smalle weg, het is mar hoe je het bekijkt.


Kantinegebouw en hekken 


Mondkapje en koffiebeker 


Fietsenwerkplaats voorheen brandweer garage


Voor bagagedrager 
stuur moest vervangen worden


Ketelhuis oud ijzer


Koffiemelk, koffie, roerhoutjes, suikerzakjes, 
thee, thermoskannen en beker


Leguaan


Inpakpapier 


Klokken genoeg


Voeten Crucifix Boxtelseweg
belangrijk punt voor mij


Omgeving Zuiderparkweg ijzer met roest en zo
ik zat even op een metalen bankje


Parade drinkwater tappunt, stroopwafels gegeten, 
daarachter aanhangwagen met kerstgroen takken


Cementrum voortuin 


Flat op pilaren 


Gevel Cementrum


Zetel Cementrum

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.