zaterdag 27 november 2021

Zaterdag boodschappen en fietsrit

Vanmorgen nog erg moe uiteindelijk laat uit bed gestapt, douche, ontbijt, berichten. 

John, Wim en later Mieneke appte, Herman belde. Morgen ben ik jarig toch leuk dat ze aan me denken.

Ouders komen niet vanwege corona gevaar.

Ik ben alleen nog maar een beetje verkouden gelukkig. 

Vandaag eerst naar de Lokerenpassage geweest, boodschappen doen en Harm gesproken, daarna thuis de boodschappen ingeruimd en vertrokken voor een fietsrit.

Lokeren, Sluisweg, Treurenburg, Gemaalweg, Maasoeverpad, van Zwietenpark en terug. Bij de  omgeving eendenkooi sprak ik Mary van de Jumbo en vriend was leuk.

Sjors belde me ik had hem een kaart gestuurd, met mijn nummer, leuk dat dat gelukt is. 

Ik voel me verder nu goed; blij met het droge weer, gezondheid en zo.

Statistieken;
10,22 Km afgelegd.
1:15:14 Opnametijd.
9,32 Km/u gem snelheid bij beweging.
16,63 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1wScazjrdK0iSk8lJGqacDkJzlHzwc1yn&usp=sharing


Fietsrit van deze zaterdag


Brug ga ik vaak over


Boodschappen; sap, senseopads, chocomel, Becel bakken en braden, 
worst, bier, gebak, vlees, cola, sinas en tuc,  


Ook vlakbij huis, plas met treurwilgen


Stukje AH stukje ongebruikt 


Plastic afval en glasbakken


Lokeren A


Lokeren B


Bij sportvelden


Sluisweg begin 's-Hertogenbosch 


Brug bij Sluisweg


Vervolg Sluisweg


Daarachter de Maasdijk 


Stukje huis bij het water


Hierachter ook de Maasdijk 


Elektrische bus met bovenleiding oplaadpunt


Naam plas onbekend


Chauffeurscafé Treurenburg


Deze keer hier bij driesprong rechts omhoog


Leger voertuigen genie


4 tonners


Brug onderdelen 


Technische apparatuur achter hekken


Ophaalbrug


2011 ingezoomd 


Stukje brug


Bediening gedeelte


Tegenlicht zicht op Engelen


Groot hek staalwerk


Grazerij De Dieskant stuk of 5 koeien 
zwart voor en achter en wit in het midden


Stukje bocht Gemaalweg / Treurenburg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.