maandag 29 november 2021

Maandag moe, Cementrum en fietsrit

Vanmorgen was de planning fietsenwerkplaats, maar ik was niet fit en erg moe. De hele ochtend op mijn bed gebleven, pas laat er uit. Gegeten, ontbijt, beetje post en vertrokken naar het Cementrum Willem, maar kort gebleven. 

Verder stuk gefietst, omgeving Heetmanplein, Hekellaan, Zuidwal, Bethaniëstraat, Graafseweg, van Grobbendoncklaan, Bruistensingel, Harendonkweg, Maaspoortweg, en Lokerenpassage.

Ik voel me nu wel weer aardig goed. 

Statistieken;
13,01 Km afgelegd.
1:49:47 Opnametijd.
10,33 Km/u gem snelheid bij beweging.
17,50 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1I_ITAVAjfGnQIUu9pW4_jWlf5OxVS9Jc&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Mozaïek bankje Rompertsebaan


Gezondheidscentrum


Reclame


Sancta Maria Mavo


Omgeving Buitendijk


Kraakpand al jaren


Uitzendbureau stukje balkon


De Draak 


Bij parkeergarage station


Bij in/uitgang


Koningshuis 1921 staat er op


Essent gebouw


De Buurt horeca Heetmanplein


Zonnewijzer


Relatief nieuw stukje plein


Kanon


Zicht op de Bossche Broek


Lange trap


Oud pand vermoed ik


Rijkswaterstaat


Richting parkeergaragre Sint Jan


Giraffe 


Beeldenpartij


Militaire rijbaan huidige functie onbekend


Soldaten bij monument tweede wereldoorlog


Kunstuitleen met grote letters


Watertoren links horeca gesloten


Hoe hoog?


Trap en rondingen bij water


Station Oost ruggengraatbrug

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.