woensdag 3 november 2021

Woensdag bloed prikken, Adm. Scholing en terug

Vanmorgen moest ik om 8 klaar zitten, er kwam iemand voor de glasvezel aansluiting. Hij kwam aardig op tijd, het luik bij de kruipruimte moest open.  

Daarna moest ik om 11:10 bij de bloedafgiftepost zijn Sint Teunislaan, ging ook goed. 

Gebeld met Tzorg volgende week krijg ik hulp.

Daarna vertrokken naar de Adm. Scholing, ik had te maken met Carol, Tamara, Andrieke, Felicia, Corné en Eric.
José en Els ziek en Herbert niet gezien.

De weg terug weinig verassend Zandzuigerstraat, Bruistensingel, Harendonkweg, Lokerenpassage Harm was in gesprek, Jan gesproken en weer terug.

Ik voel me verder wel goed.

Vanavond 19:30 kerk dankdag.

Statistieken;
12,43 Km afgelegd.
1:21:15 Opnametijd.
11,80 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,53 Km/u hogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1_ov0--ZrIxCmfjtN6JCgQM0HYlbCLZrS&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


T shirt


Koffie


Sint Teunislaan


Tafel


Buisjes en zo


Aan de muur


<>


Buren


Sint Teunislaan richting rotonde


Cementrum overburen


Klokkenlaan bocht


Bij afrit A59 Maaspoort


Graaf van Solmsweg windmolen draait nog steeds niet


Trap bij zig zag weg 


Transformatorhuisje 


Gemaal drijvend afval weg gehaald


Rietveldenweg 


Hedikhuizerweg


Whiteboard 


Bij voldoende licht bewegen de bloemen


Niet meer in gebruik


Detail schilderij


Rietveldenweg tankstation en Citroën dealer


Heineken terrein




Deze keer weer wel met schip aangemeerd


Omgeving Weener XL


Bruistensingel Total tankstation al jaren onbemand


Flats Bruistensingel


Mozaïek bankje 


Donk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.