zaterdag 6 november 2021

Zaterdag wandeling eendenkooi

Vanmorgen ging de wekker om 8:00, ik wou voor 9:00 in de eendenkooi zijn, en dat is gelukt.
Ontbijt, berichten en vertrek.

Ik had te maken met Rut, Ton, John, Paul, Jacques, Thijs, Sander, Nelly en anderen.

Afwezig Teun, Annemieke, Tim, Alfons, Joep, Wim en Rini.

Landelijke natuurwerkdag veel extra werkers.

Er werden opnamen gemak voor Omroep Brabant.

Ik ben samen met Nelly bezig geweest met rietmatten verder dicht te maken met nieuw riet.

Ik voel me verder wel goed, blij dat ik geweest ben.

Verder vandaag rustig aan doen, boodschappen doen en zo.

1,73 Km afgelegd.
31:04 Opnametijd.
4,06 Km/u gem snelheid bij beweging.
5,43 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1dn1dCi9MnlrMuph1YPiL4BfOZjQIcx0z&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag


Wildrooster


Vlag bij brug eendenkooi


Deur


Bij ingang


Blokken hout met bladeren


Andere vlag


Brug


Wandelpad


Leuning 


Kruiwagens


Zagen en bok


Snoeischaren en bladhark


Andere kruiwagen


Container


Stukje vangpijp


Oude boom


Hier moeten nog rietmatten komen


Riet in aanbouw


Stukje vangpijp


Paddenstoelen


Ligt er al lang


Boom bij plas


Gedeeltelijk kroos


Rietmat 


Opening


Riet plaatsen


Stukje pad


Detail riet


Plas


Terugweg van Zwietenpark

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.