zondag 18 april 2021

Zondag kerkdienst en rondrit

Vanmorgen op tijd opgestaan en onder de douche gestaan, mooi op tijd achter de tv en daarna pc gezeten voor een kerkdienst GKV Den Bosch dominee Gijs Zomer. Geen webcams bij afloop deze keer.

Paar mailtjes verstuurd.

Daarna even rust en daarna vertrokken voor een rit richting Engelenmeer en zo.

Ik voel me redelijk goed, maar het is wel lastig vind ik.

Een stuk kunnenfietsen, geen bekenden gesproken.

Morgen word er regen voorspeld, als ik fit ben ga ik toch naar de dierenweide Voorburg Vught.

Statistieken;

21,93 km afgelegd.
2:11:59 Opnametijd.
11,69 Km/u gem snelheid bij beweging.
22 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1ohrdyJ7wlSwPAsCQBO5rko01YZW1SqEd&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


T shirt


Plas bij plas


Omron meertje


Bouw activiteit gezien vanaf het Maasoeverpad


Mais? Gezaaid?


Brug bij het Vutterpad


Stukje Vutterpad


Kruiskampsingel
Links even nummers 
rechts oneven nummers
Meander flat 5 segmenten


Vooringang GKV kerk


Bushalte bij kerk


Omgeving Engelenmeer krijgt kleur


Ook omgeving Engelenmeer


Brede Stuw nieuwe Bossche sloot


Lang stuk weg


Stukje Haverleij


Idem


Treurwilgen krijgen al kleur


Vutterpad blikje afval


Brug bij einde Vutterpad


Zij ingang Engelenburcht Engelen


Gedenksteen


Oud kerkje Engelen


Ophaalbrug 2011 bij omgeving cafetaria


Pad langs kanaal


Bij spuisluis Crevecoeur


Spoorbrug over de Maas


Uiterwaarden bij A2 brug over de Maas


Begin Oud Empel


Begraafplaats Oud Empel


Dierenarts voor mij lang geleden dat ik hier was

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.