donderdag 22 april 2021

Donderdag De Stijl en Wilhelminaplein

Vanmorgen redelijk goed op kunnen staan, ontbijt met energymix met melk ging lastig, mijn kaken en een kies deden erg zeer. Niet alles op kunnen eten door de pijn. Toch vertrokken naar de ontmoetingsgroep, we waren met Indira en Joke. Ik vond het een  mooie ontmoeting. Na afloop Gerhardus en Mark en anderen ontmoet kort.

De volgende keer duurt nog een aantal weken 20 mei pas weer.

De weg terug ging via Hinthamereinde, Bethaniëstraat, Wilhelminaplein, Vughterstraat, Markt, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Bij de Arena evangelisatie actie even gesproken met iemand ik kreeg een bijbels dagboek.

De pijn is momenteel te doen maar nog niet weg. 

Verder voel ik me wel goed.

Statistieken;
11,82 Km afgelegd.
1:24:56 Opnametijd.
11,07 Km/u gem snelheid bij beweging.
20 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=14noQ0QEJFoVq2555fnKK1v7W6pc_vdG0&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


De Stijl bloemen weer aanwezig 


Kast houtgroep


Duimstok en zo


Houten kistje


Afgezaagd


Schuurpapier en zo


Tekst sleutelhanger Moederdag van
Martin Gijzemijter gekregen


Ikzelf bij gang De Stijl 


Watertoren bij Hinthamereinde


Stukje Reinier van Arkel onderdoorgang 
voor auto's, rechts was bovenin muziektherapie met Ted


Bloesemboom grenzend aan opname 
voorheen Bethaniëstraat


Bethaniëstraat van een afstand
hier heb ik veel herinneringen


Kunst


Richting parkeergarage Sint Jan


Wilhelminaplein vernieuwd


Recht vooruit Paleisbrug


Zonnewijzer


Fietsbrug daarachter paleisbrug 


Essent gebouw


Handyman Vughterstraat


Markt


Ambulance evangelisatiebus
gesprek gehad en dagboek gekregen.


Arena met stier 


IJzeren Vrouw Prins Hendrikpark 


De Amazones


In het park


Hoogwerker bij kunst soort naald


Ook De Amazones


Klokkenlaan


Wandelpad bij fietstunneltje 
kom ik nooit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.