dinsdag 6 april 2021

Dinsdag Adm. Scholing en helftheuvelpassage

Vanmorgen ging het redelijk goed, eerst onder de douche en aankleden, berichten en ontbijt, ik was goed op tijd.

Gefietst naar AS en paar foto's onderweg gemaakt.

Ik was de eerste deelnemer, toen ik wou opstarten kreeg ik een foutmelding dat er geen domein was gevonden dus niet goed kunnen opstarten verder. Andere pc gaf hetzelfde probleem. Bij de derde ging het  bijna spontaan wel goed. Toen mijn eigen pc weer geprobeerd en toen ging het gelukkig wel goed.

Verder verliep de ochtend goed. Ik had te maken met Els, Bert, Dorrie, Tim, Remco, Mandy, Tom(nieuw) en later Eric.

Daarna naar de Helftheuvelpassage geo app op pauze. Deze keer de normale route.

De weg terug via station bij het Brugplein hoorde ik mijn naam roepen, het bleek Sies te zijn.

Ik voel me verder goed en alert. 

Dadelijk nog naar De Stijl en daarna naar Harm en daarna naar Rianne en Carsten Bras eten in Empel.

Statistieken;
12,5 Km afgelegd.
1:12:44 Opnametijd.
12,41 Km/u gem snelheid bij beweging.
23 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1i6b1yj1J-H7pRGXiTp_-qluDo-0a-IQD&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Wildrooster van Zwietenpark


Maasoeverpad loopt omhoog 


Zig zag weg: brug over de Dieze


Graaf van Solmsweg


Kartonnen beker op dubbele koffiezetapparaat


Thee tipjes en zo


Diverse voorwerpen


Kapstok bij paraplu's 


Vogelhuisjes


Reinier van Arkel info


De Wester relatief nieuw


Bakker De Gier


Doekjes en zo


Spreekt voor zich


So low kaarten en zo


Mooie leeftijd


Pedicure en zo


Tegenover voorheen Big Bazar


Wierook


Flesjes voor water


Fruit


Aardbeien


Kapper


Simon Stevinweg links klimtoren


Licht aan het einde van de tunnel onder station


Draak; het werk ligt al lang stil
Jan de Groot met Bossche Bollen zit er nog steeds


Orthen, licht aan het einde van de tunnel


Spinnenwiel aparte naam 
komt dat van de heks of zo?


Klokkenlaan flat


Beetje sneeuw gevallen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.