zaterdag 3 april 2021

Zaterdag eendenkooi gewerkt dag voor Pasen

Vanmorgen ging het aardig goed, beetje spierpijn in mijn benen, maar op tijd vertrokken richting Eendenkooi.  

Ik was daar mooi op tijd heb en heb de meeste tijd met Nelly gewerkt bramen verwijderen en kleine bomen omgeplant.
Ik had verder te maken met Rut, Ton, Teun, John, Rini en Sander(nieuw).

Het was niet eenvoudig, ik heb soms rare angsten zoals in het water vallen, maar dat is allemaal niet gebeurd gelukkig.

Het is vandaag stille zaterdag, de dag tussen dood en leven van Christus. 
Verder geen bijzondere invulling in onze kerk.

Dadelijk hoef ik niet veel te doen, alleen boodschappen doen.

Ik voel me wel wel goed, meer zat er even niet in.

Statistieken;
1,06 Km afgelegd.
20:10 Opnametijd.
3,67 gem snelheid bij beweging tevens hoogste.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=13jpwhxVktrQ6mjrASxUVI2UUMI3LLiqL&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag


Wildrooster van Zwietenpark



Richting A59 en Bokkelaren flat


Zo lijkt het een lange weg


Stukje eendenkooi


Hout bij ingang


Geparkeerd


Vlakbij ingang


Beetje water


Deze brug heb ik vrijwel nooit nodig


Plas in het midden


Water, bekers, koeken etc


Iets met rietmatten is nieuw 
exacte bedoeling weet ik (nog) niet 


Kruiwagens bijna gelijk behalve de kleur wielen


Gereedschap hier opgeborgen


Touw van witte tent


Bij kooikershuisje


Deze riek met 4 stevige tanden weer nodig gehad


Beuken? eerst uitgegraven en daarna elders geplant


Stukje houtril


Stukje vangpijp


Richting plas


Boom ligt er al even


Bord staat er ook al en pear jaar schat ik


Netten onderin soort boot omgekeerd


Container


Nelly maakte deze foto


Grote boom behoorlijke omtrek onderaan


Richting plas


Idem


Koeien in van Zwietenpark

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.