zaterdag 24 april 2021

Zaterdag eendenkooi

Gisteren nog bij de tandarts geweest; geen zenuwontsteking en kiezen wat gepolijst afwachten of het helpt. 

Vanmorgen redelijk goed op kunnen staan vertrokken naar de eendenkooi. Stukken kleine boomstammen  met de kruiwagen naar de ingang gebracht. Verder gezaagd en stukje pauze gehad, daarna tijdig vertrokken. Ik had te maken met Rut, Teun, John, Rini, Ton, Annemieke, Tim en Wim.
Nelly, Teun, Paul, Gijs en Jacques waren er niet.

Vandaag hoef ik verder niet veel te doen. Beetje uitrusten en boodschappen doen.

Ik voel me verder aardig goed, de kiespijn is te doen.

Statistieken;
2,22 Km afgelegd.
1:14:30 Opnametijd.
3,51 Km/u gem snelheid bij beweging tevens hoogste snelheid.
1,79 Km/u gem snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1I9MESSGrep5Mpxx9oY4qlmNgQAy_rhWY&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag


JOP (Jeugd Opvang Plek)


Hier zat vroeger een verbinding 
voordat de koeien kwamen


Stukje eendenkooi


Draaibrug ingang eendenkooi


Van binnen


Hout opgestapeld voor de openhaard


Brug durf ik met kruiwagen overheen


Stukje vangpijp


Plas in het midden


Om op te zitten


Houtril bij oude boom


Gereedschap spullen van Rut


Zagen en zo


Klaar om gezaagd te worden

\

Bok om boomstammen in te korten


Bom was schuin omgewaaid nu toch afgezaagd


Stukje kooikershuisje


Stukje houtril


Verrot


Lading hout


Oude boom dood?


Kruiwagen bij ingang


Stukje vangpijp


Insectenhotel bij bankje


Bij kooikershuisje lading hout
Dat ding vooruit snap ik niet


Stalling kruiwagens


Workmate nooit eerder gezien, 
daarachter iets met rietmatten
relatief nieuw


Bij container 


Container met gereedschap


Schriftje in kruiwagen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.