zaterdag 17 april 2021

Zaterdag eendenkooi

Vanmorgen ging het opstaan redelijk goed. Ontbijt gehad en lopend vertrokken naar de eendenkooi.

Veel kruiwagen laden en lossen, snoeien, planten verwijderd en zo. Ik heb het meeste met Nelly samen gewerkt. Verder Rut, Teun, John, Rini, Paul, Gijs en Jacques gezien.

Ik ben wel een beetje moe van de inspanning.

Verder gaat het goed vind ik zelf. 

Ik had mijn geo app pas laat aangezet, terug wel compleet.

Statistieken;
1,03 Km afgelegd.
18:02 Opnametijd.
4,31 Km/u gem snelheid bij beweging.
5,15 Km/u hoogste snelheid.



Wandelroute van deze zaterdag


Bij vertrek


Van Zwietenpark ingang bij fietstunneltje


JOP (Jeugd Opvang Plek)


Wildrooster


Zicht op Bokkelaren aan de overkant van deA59


Draaibrug


Ganzen met jongen


Bij ingang


Kruiwagens bij ingang


Oude bomen


Brug


Plas in het midden


Container met gereedschap en kruiwagens


Fort kruiwagen met bladhark, 
snoeischaar, riek, spade en ijzerzaag


Bij de brug


Rietschermen


Einde vangpijp


Stukje vangpijp


Bok om stammen te zagen


Kooikershuisje zijkant


Afgezaagd


Houtril


Accu boormachine en zo


Container


Voor de pauze


Stammetjes opgestapeld


Kooikershuisje


Boom over water


Heb ik gebruikt vandaag


Stukje vangpijp

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.