maandag 19 april 2021

Maandag dierenweide Voorburg

Vanmorgen redelijk goed op kunnen staan, ontbijt gehad en op tijd vertrokken. Ik was al voorbij het  fietstunneltje toen ik moest omkeren, omdat ik schoenen ipv laarzen aan had gedaan. 

Daarna ging de rit verder goed, bij de dierenweide had ik te maken met Ad, Marcel, Henri, Rudy, Petra, Rien, Ali, Chiel, Wil en Patricia. 
Frans en Marcel R waren er niet.

Ik ben deze keer niet binnen bij de fietsenwerkplaats geweest. 

Was de hokken bij de lama en bokjes schoon aan het maken. Toen regende het een beetje, de rest van de dag gelukkig droog gehad.

En ben na de pauze redelijk snel weer vertrokken.

Rit terug via Paardensteeg, Bossche broek, Pettelaarseweg, Lagelandstraat, van Grobbendoncklaan, Bruistensingel, Harendonkweg en terug.

Ik voel me veder nu wel redelijk goed, maar het was niet eenvoudig.

Dadelijk boodschappen doen, alleen hoe laat weet ik nu nog niet.

Statistieken;
23,15 Km afgelegd.
2:19:40 Opnametijd.
11,53 Km/u gem snelheid bij beweging.
25 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=15SQF9NrQ6thTvicOL7eCF-BZXNqunNrg&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Klokkenlaan sloop school Noorderlicht


Rompertsebaan 


Stukje tekst weg gevallen


Verderop Royal Welsh brug, silo's, bootjes, omgeving Buitendijk


Paleisbrug


Zijstraat Taalstraat Vught


Boxtelseweg, hier bril opbergen, 
geo app op pauze, vast punt geworden


Varkens


Doos


Catering koffie en thee en zo


Kleine eendjes


Hoekje kantine
weegschaal, stoel en vissen


Divers


Accu's vensterbank


Stereo 


Gerbils / woestijnratjes 3 hokken op een rij


Lijmklemmen


Watertoren, ketelhuis, ongebruikelijke hoek


Watervogels hoekje


Lama


Vriezer


Teksten


Raadhuis Vught narcissen en zo 


Taterhof heb ik zien bouwen


Familie van Gert Jan Segers van de Christen Unie?


A2 over het water en zo


Stukje water voor provinciehuis


Pettelaarseweg bushalte provinciehuis


Graafseweg kruispunt


Van Grobbendoncklaan stammen en in het midden
kale grond was de vorig keer nog niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.