vrijdag 16 april 2021

Vrijdag Vught OAD en terug

Vanmorgen ging het redelijk goed, vrijdag vind ik meestal een leuke dag. Weer kunnen douchen en op tijd op de fiets.

De heenweg ging goed,  kwam ook op tijd aan bij OAD (Ontwikkelings gerichte Arbeidsmatige Dagbesteding) Deze keer doppen en ringen in elkaar zetten drie per stuk. Op rijtjes van 7 maal 3 is 21  per drie onderdelen 10 rijtjes gemaakt maakt 630 gedaan. De ringen in witte deksels monteren, met een pers witte in blauwe deksel klikken.

Ik zat nu aan de aan een andere tafel en deze keer geen nietjes ingepakt.

Ik had verder te maken met Mardi, Harold(2), Ton, Corné, John, Janine, Patrick, Sascha, Willy en anderen.
Ron, Saskia en Maikel waren er niet.

Via een kleine omweg naar huis gereden via Zuiderplas, Graafseweg, Bruistensingel, Harendonkweg en Lokerenpassage. Ik ben even bij Harm geweest, ik had geen boodschappen nodig.

Dadelijk 16:30 Martin Gijzemijter online daarna koken en eten, dan 19:00 Loft Worship en Presence in de avond.

Morgenochtend misschien eendenkooi.

Ik voel me verder wel goed geen grote problemen gehad.

Statistieken;
26,01 km afgelegd.
2:37:37 Opnametijd.
11,95 Km/u gem snelheid bij beweging.
24 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1ZYuujA-vm1usyKiGHBR81t_ow3r8cIEL&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Bankje Rompertsebaan


GGD pand gedeeltelijk gesloopt 
komt er hopelijk weer mooi uit te zien


Brug omgeving Buitendijk


Weinig wind


Stationsweg al heel geen actie bij de draak


Omgeving Wilhelmina plein / Vughterweg


Stuwen met Essent gebouw


Horeca Taalstraat lage deuren


Plas Boxtelsweg bij Crucifix


Park Glorieux voorheen zusterflat?


Kettingweg parkeerplek bezet.
Hier doe ik mijn bril af, muts af, geo app op pauze,
mondkapje opzoeken klaar voor OAD.


Blauwe dopen, witte doppen, witte ringen en pers


Pers 3 rijtjes van 7 


Pauze Framboos Yoghurt drank, Mars en koffie


Nietjes inpakken deden andere mensen.


Beugels in dozen


Kartonnen om te vouwen


Plastic afval 


Scharen en andere dingen


Stoffen om stickers op te doen


Hier zitten veel witte ringen in


Foto van foto


Koffieautomaten en zo
Deze opening gebruik ik nooit; niet nodig


Pers


Diverse stoffen, hoef ik nooit aan te werken


Voorburg, Carillon omgeving receptie


Graffiti omgeving Sportiom en Stadion 


Speciaal voor kunstenaars


Voorheen weg?


Maaspoortweg hoogwerker in actie 
ik moest oversteken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.