woensdag 21 april 2021

Woensdag bloed prikken, tandarts, Adm. Scholing en Lokerenpassage

Vanmorgen eerst onder de douche, mobiel aan, zonder ontbijt naar de Sint Teunislaan nuchter bloed laten prikken. Daarna ontbijt en vertrokken naar de tandarts, mijn kaken deden behoorlijk zeer, maar toen er geboord werd viel het mee. 

Vertrokken richting Adm. Scholing, ik had te maken met Elina, Els, Corné, Hanny, Tamara, Carol, Eric, Michel en Tom.

Verder goed verlopen, via de Zandzuigerstraat, Balkweg, Harendonkweg, Maaspoortweg, Lokerenpassage gegaan, Harm had al bezoek, patat speciaal en kroket besteld en thuis opgegeten.

Het eten ging redelijk goed, maar daarna toch weer last van mijn kaken. Koelen met water helpt een beetje.

Verder voel ik me redelijk goed.

Statistieken;
12,76 Km afgelegd.
1:18:10 Opnametijd.
11,76 Km/u gm snelheid bij beweging.
21 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1J8T726Z-K0Sz982f2AmYmUrZg9D784Yx&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Bloedprikken


Links sloop Noorderlicht school


Flat bij ingang


Prieeltje 


Tuin bij flat


Skate obstakels en brug


Brug rechts iets lager


Gedeeltelijk geknot


Ontbijt 


Tandarts stoel


Ingang van Zwietenpark


Rechts 37 links 38 
Grondverzet en bouwactiviteiten


Vanaf de brug A59 Maasoeverpad


Onderkant brug


Hetzelfde punt


Graaf van Solmsweg bouw vordert


Hoogspanningsmasten en GSM mast


Hedikhuizerweg vlonders


Blauwe vaas is nieuw


Pauze tafel


Mijn werkplek daarachter postvakjes


Geen schip vandaag


Trierbrug verderop the Royal Welshbrug


Tankstation en zo


Kom hier vrijwel nooit


Richting Balkweg


Balkweg GO deel scooter



Harendonkweg herdenking 
dodelijk ongeval scooter


Cafetaria Maaspoort


Van alles

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.