donderdag 22 april 2021

Donderdag extra foto's

Dit is een extra pagina op blog en Facebook, dat is een uitzondering.

Om 15:15 opgestaan, naar Harm van de Shoe Care en Mary van de Jumbo geweest. 

Jeanette gemeentelid kwam me tegemoet maar ze had haast.

Ik had gekocht; wijn, Energy Mix, 2 maaltijdsalades, toetje, Melk, Ice tea perzik, Tuc en sapje.

De kies en kaakpijn is nog steeds niet over, maar minder erg als vanmorgen. Eventueel morgen tandarts bellen.

Nu geen kaartje en statistieken omdat dit een extra versie is.


Schoenen crème bij Harm


Sleutels


Bij de ingang


Ze lijkt een beetje op Esther Voogt


Drankenhandel


Tas


Nog een tas


Riemen


Boodschappen bij de Jumbo


Schaaltjes, kookwekker, zout, kruiden
handzeep, afwasmiddel


Stukje boekje wat ik gekregen heb.


Hand tekort, om open te klappen


Titelpagina


Sjofar organisatie ken ik niet goed.


Dagboekje


Dochter van Marcel en Joëlle


Nivea, garagezeep, zonnebloemolie en olijfolie


Senseo


Blik soep, aardappelen, ontstopper en brillenspullen


Rode druiven weer in huis


Werkplek mijn computer


Wasmand, badmintontas etc


Gereedschap


Badkamerspullen


Tandenborstel, tandpasta en scheermesje


Scheeerschuim


Naast het bed


T shirt gekregen van Adri van badminton lang geleden.


Werkbroeken en overhemd


Dia's, rekenmachine, memobord, kartelschaar, 
oordopjes, beker etc

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.