dinsdag 20 april 2021

Dinsdag Adm. Scholing en via Helftheuvelpassage terug

Vanmorgen ging het redelijk goed, alleen bril kort vergeten, maar was niet erg. Wel last van mijn onderkaak een zeurend pijntje ook nu nog.

De rit heen ging goed, ik was de eerste deelnemer, in de loop van de tijd kwamen er meer aan. Ik had  te maken met Els, Remco jarig 40 geworden, Mandy, Tom, Tim, Dorrie, Eric en anderen.

We kregen van Remco tompouces en Eric was opa geworden ook gefeliciteerd.  

Bert en Prisca waren er niet.

De weg terug ging via de Helftheuvelpassage, daar linksom gelopen Big Bazar op nieuw plekje ontdekt.

Daarna onder het station door, Emmaplein over de stoep, Brugstraat, Orthen, het Wielsum, Bokkelaren en terug.

Ik voel me redelijk goed verder, dadelijk misschien nog naar De Stijl en daarna misschien Harm.

Statistieken;
11,73 Km afgelegd.
1:15:37 Opnametijd.
11,63 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,95 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1sE2qxHSLBoOop7w_jSeCeWSjxJdE8F7z&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Plas bij Noorderplas


Windmolen, het waaide niet hard


Bouw werkzaamheden gezien vanaf het Maasoeverpad 


Onder de A59 richting Engelen


Ruimte voor water de andere kant op gezien


BAAC iets met archeologie 


Graaf van Solmsweg Waterwerk 


Hedikhuizerweg, bij RDW


Pauze tafel, koffiemelk, suiker, roerhoutjes, 
kletspot, keukenpapier, chocolade paaseitjes en zo


Foto van folder


Wat dit is weet ik niet, ik zag er maar 1


Toilet wastafel, zeep en handoek


Spiegelbeeld


Helftheuvelpassage


Nieuw plekje Big Bazar
niet binnen geweest


Hoezo deze foto snap ik niet


Ingang winkelcentrum Helftheuvel


Schuifdeur


Skateborden 


Hier loop ik meestal aan voorbij
verderop toiletten 


Slager


Hema



Klimtoren bij Populierenlaan


Station kom in normaal nooit op de dinsdag


Links Folk club Terminus horeca
rechts Bike totaal Kemps nieuwe plek


5 reclame plekken met GO leen scooter


Tunnel voorheen wit, 
rechts bezig met pand GGD 
Links iets met beddengoed.
Daar kom ik vaak langs


Wielsum in een bocht gebouwd
maar valt niet zo op 


Het Spinnenwiel, heeft iets met heksen te maken?


Bokkelaren flat dichtbij huis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.