vrijdag 9 april 2021

Vrijdag OAD Vught en Rosmalen

Vanmorgen goed begonnen, moest mij mobiel opnieuw opstarten en na ontbijt vertrokken richting Vught. Ik kwam goed op tijd aan. Mijn geo tracker app gaf geen beeld, is later gelukkig goed gekomen.

Verder goed kunne werken, nietjes inpakken, 36 rijtjes nietjes per laag maal 3 lagen is 108 per doos.
Ik heb er 18 gedaan is 1944 (70 nietjes per rijtje) maakt 36080 nietjes ingepakt.

Ik had te maken met Mardi, Harold(2), Ron, Ton, Corné, John, Saskia, Janine, Maikel, Patrick, Sascha en Erik. Willy was er niet.

Terug gereden via Boxtelseweg, Taalstraat Vught, Paardensteeg, Zuiderplas, Zuiderparkweg, Vondelstraat, Lambooybrug, Graafseweg, Hintham, Rosmalen Wilhelminastraat 1a brief afleveren bij Coppens belastingen, Stadion, Sportiom, Bruistensingel, Harendonkweg en route stopt bij het Geerke.

Op de weg terug kwam ik bij de Bossche broek Caroline tegen, allebei gestopt en even bijgepraat. Was al ruim 2 jaar gleden waarschijnlijk. Ik ken haar als Pastor en ze deed de ontmoetingsgroep bij De Stijl voordat Indira het deed.

Later zag ik Bart, maar die stopte niet, Sjors niet gezien.

Ik voel me verder wel goed gelukkig.

Dadelijk boodschappen doen en even met Harm kletsen.

Statistieken;
27,14 Km afgelegd.
2:40:29 Opnametijd.
12,18 Km/u gem snelheid bij beweging.
26 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1GJhTjVkePyKX4Q-9HJ98BA6hGDtpqFyu&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Emmaplein


Omgeving station graafmachine er af gereden


Paleisburg over de sporen richting
Bordeslaan Paleiskwartier


Takel werkzaamheden


Brug over de sporen richting Isabella terein


Brievenbus gebruikt om brief te posten


Park Gloerieux groene dakpannen links


Nietjes genoeg


Stoffen van sticker voorzien hoef ik niet te doen


Koperen beugels zag ik voor het eerst


4 paletwagens 


Mijn jas rechts onderin


Dozen in doos


Werkplek Mardi en Harold


Pauze gevulde koek, mars en koffie gehad


Koffieautomaat weerspiegeld iets


Boxtelseweg, Magnolia bloesem en andere bomen


Belangrijk punt deze keer weer naar rechts


JOP (Jeugd Opvang Plek) bij Zuiderplas


Plas bij plas


Provinciehuis


Stukje Zuiderplas bij Homeruspad


Brief voor Coppens


Historie


Graffiti omgeving Sportiom A


B


C


D


Ingang Sportiom ben ik heel lang niet naar binnen geweest


Stukje tuin Twin Towers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.