donderdag 15 april 2021

Donderdag poetshulp en rit via Paleisbrug

Vanmorgen gingen de wekkers om 8:10, 11:30 en 13:00. Poetshulp Rachelle was snel klaar en ik kon daarna de was verder ophangen.  

Uiteindelijk vertrokken per fiets. Sluisweg, Treurenburg, Gemaalweg, in Orthen voor het spoor de Ertveldweg in gegaan, was nieuw voor mij. Royal Welshbrug, Paleiskwartier en Paleisbrug langs het water, Langs de begraafplaats, Hambakenweg, Maaspoortweg, Lokerenpassage en terug.

Vlakbij bij vertrek Ria gezien, en veel later Pieter gesproken. Harm had al bezoek, en Mary kort gezien. 

Ik voel me nu verder goed, rust was even nodig.

Statistieken;
19,04 Km afgelegd.
2:24:44 Opnametijd.
9,63 Km/u gem snelheid bij beweging.
18:53 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1IePNUCbDqBWB2Fi-nFxrdSrjH4apsxb6&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Medicatierol oftewel Baxterrol kan ik weer 14 dagen vooruit


Spiegel


Was hangt; 7 T shirts, 7 onderbroeken, 7 paar sokken
Beddengoed hangt boven de trap


Speelplek


Bij sportvelden


Brug


Daarachter de Maasdijk


Mander bassischool er waren kinderen aanwezig


Trappen


Chauffeurscafé Treurenburg verderop


Leger spullen


Plas


Grazerij De Dieskant
aparte koeien


Ging hier rechts, links ga je omhoog richting Maasoevepad


Bomen met natte voeten


Ertveldweg, Yachten Vikinghaven


Kom je hier uit, Mercedes, Renault, Royal Welshbrug


The Royal Welsh Brug


Voorheen uitgebrande liftschacht


BBS Boschveld


Verderop trappen over station


Brievenbus en flappentap


Paleiskwartier


Bordeslaan


Paleisbrug


Op de brug


Bij brug hier zag ik Pieter


Boeket ziet er goed uit


Ook dit is 's-Hertogenbosch

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.