dinsdag 13 april 2021

Dinsdag Adm.Scholing

Vanmorgen eerst onder de douche gestaan, daarna aangekleed en mobiel online gezet.

Krappe planning maar ik was op tijd onderweg.

Adm Scholing verliep verder goed gelukkig. Ik had te maken met Els, Bert, Remco, Mandy, Prisca, Tom en later op de valreep Eric. 
Dorrie en Tim waren er niet.

José Lambrix is jarig 71 geworden kan haar vanavond hopelijk verder feliciteren.

Muziek geluisterd, waaronder No Longer Slaves Jonathan David en Melissa Helser via YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=f8TkUMJtK5k

Bij  Adm. Scholing verder gegaan met Word, tabellen, figuren en zo.

Dadelijk nog naar De Stijl koffie drinken en Lokerenpassage. 

Ik voel me verder goed, de meeste dingen gaan goed. 

Statistieken;
12,38 Km afgelegd.
1:23:06 Opnametijd.
1,21 Km/u gem snelheid bij beweging.
22 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1he4X8or4MbWWlIT8w-272PiIN4lGs598&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Föhn en tandpasta en zo


Lang geleden voor de koeien was hier een weg


Links voorheen paardenweide


Bouw vanaf het Maasoeverpad


Bouw Graaf van Solmsweg


Steiger Hedikhuizerweg


Koffie, ik moest een nieuw pak open maken


Schriftje


Lettertang en zo


Theedoos  en mijn beker


Hoekje war ik meestal zit


Leenfietsen bij bushalte


Dit fietsenrek gebruik ik maar zelden


Slager nu gesloten waarom nu pas?
Vorige week nog open


Schoenmaker, tassen, koffers, riemen en zo


Grijs dier en zo


Rustig


Soort reformwinkel


Water flesjes


Slaap medicijnen 


Rabarber


Klimtoren en populierenlaan Simon Stevinweg


Bezig met glasvezel grond weer verdichten


Emmaplein


Aanhanger voor kano's van vereniging Den Hartog


Hoogteverschil niet zo goed te zien


Kast besturing met PLC's verkeerslichten
profielen voorkomen aanplakken van reclame en zo


Op de hoek rechts het Wielsum


Het Spinnenwiel 
waarom moet ik dan aan heksen denken?


Deze brievenbus bij De Baken en de Bokkelaren
gebruik ik slechts zelden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.