maandag 12 april 2021

Maandag dierenweide Voorburg Vught

Vanmorgen ging het opstaan redelijk goed, ik had moeilijker verwacht. 

Mijn eerste foto van de Dela Rompertsebaan was van 7:46:31.

Was op tijd in Vught, toen was het nog droog. Bezig met water en gieters geweest en lekke band kruiwagen verholpen. Ging wel lastig want er was nog maar 1 grote bandenlichter.

Ik had vandaag te maken met Ad, Marcel, Henri, Rudy, Petra, Rien, Ali, Chiel, Patricia, Frans en anderen. 

Regenbroek aangedaan ging lastig met laarzen. Verderop ook mijn regenjas aan gedaan. Vanwege de regen wat kortere route terug gekozen.

Ik voel me verder wel goed, wil niet zeggen dat het makkelijk gaat.

Statistieken;
20,6 Km afgelegd.
2:02:37 Opnametijd.
11,33 Km/u gem snelheid bij beweging.
31 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1DF0n6CmmfEN5kyGLFNgekRevCAAz8oqG&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Stukken tekst verdwenen


GGZ gebouw krijgt een nieuwe gevel vermoed ik


Omgeving station


Jeroen Bosch op de hoek


Brievenbus deze keer niet nodig
daarachter brug richting Isabella terrein
over de sporen 


Naar beneden kijkend laarzen en zo


Hier stond vroeger een kunststof koe


Mint viaduct Taalstraat


Crucifix Boxtelseweg deze keer bloemen onderaan


Lange weg


Koffie er bij.


Acculaders, cactus en radio rechts 


Ketelhuis in het midden de fietsenwerkplaats


Rollators rolstoel en fietsen


Gerbils / woestijnratjes


Lijmklemmen


Slijpschijven 


Lama raam beetje vies


Bokjes


Gieters


Bank kruiwagen plakken


Nog steeds hout in de werkplaats


Links Parklaan 21 rechts Schapers en A2


Maurickbrug


Gesloten 


Viaduct Taalstraat even droog


Pontje over, heb ik lang niet gebruikt


Van Zwietenpark begint kleur te krijgen


Italiëbuurt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.