vrijdag 2 april 2021

Vrijdag OAD Vught via zuid terug

Vanmorgen ging het opstaan redelijk goed, tijdig vertrokken en tijdig aangekomen in Vught Kettingweg OAD  (Ontwikkelings gerichte Arbeidsmatige Dagbesteding). Weer bezig geweest met plastic nietjes inpakken. 6 dubbele rijtjes 4 hoog zijn 48 rijtjes per doosje. Ik heb er 30 gedaan, aangevinkt is 1440 rijtjes in totaal. Stickers op de doosjes geplakt en meegeholpen met de om dozen. Ik weet niet precies hoeveel doosjes er in de om dozen gaan.
Ik had te maken met Mardi, Harold(2), Ron, Ton, Corné, Willy, John, Saskia, Janine, Patrick en Sacha. Afwezig was Maikel.

Daarna terug gereden via Paardensteeg, Bossche Broek, Zuiderplas, Homeruspad, Pettelaarseweg, Zuiderpark, Vondelstraat, Lambooybrug, Lagelandstraat, van Grobbendoncklaan, Bruistensingel, Harendonkweg, Maaspoortweg, Lokerenpassage bij Harm geweest. Sjors deze keer niet gezien.

Ik voel me verder wel goed, rustige dag verder, online kerkdienst om 19:30, eerder mijn ouders bellen. Misschien Martin Gijzemijter zien met beeldverbinding.

Statistieken;
24,99 Km afgelegd.
2:50:33 Opnametijd.
11 Km/u gem snelheid bij beweging.
26 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1b9mxmFnf4zAo0TP-I2N4XoywBuwq4vm5&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Aartshertog Aartshertogenlaan oude tekst vermoed ik


Stukje tunneltje voorheen wit


Apart hoekje


Verhuisd maar hier nog nooit binnen geweest


Plein zonder fietspad zichtbaar


Paleisbrug


IJzeren constructie lantaarnpaal brug omgeving 
Heetmanplein Essent gebouw en stuwen daarachter


Taalstraat lage deur horeca


Boxtelseweg Vught


Markant punt, groen gedeeltelijk weggehaald


Bloesem boom Magnolia?


Park Glorieux


OAD blauwe waterbekers afval


Palletwagens 


Nietjes mijn werk vandaag


Pauze gevulde koek, KitKat en koffie


Ingang WSD waar OAD bij in zit


Receptie Parklaan Voorburg Vught


Nooit eerder opgevallen


Vught Maurickplein en brug, water tappunt  


Stukje Maurickbrug en daarachter de Petrus


Bloesemboom


Taterhof heb ik gebouwd zien worden


Bij Paardensteeg stukje flat, zeldzaam voor mij 


Zuiderplas vanaf Homeruspad 


Kunst 4 stukken muur hoort die boom er bij?


Vanaf de Burgemeester Lambooybrug van de Velde kade


Hier weer naar beneden


Stukje Bruistensingel met bushalte en reclame


Groenteboer Lokerenpassage

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.