maandag 5 april 2021

Maandag 2e paasdag fietsrit

Vanmorgen veel rust nodig gehad, wel veel berichten met John, maar nu niet meer.
Ze verwachten veel regen en eventueel sneeuw, ik had onderweg een beetje hagel, en een wisselende wind soms hard. Maar ook zonnige momenten, temperatuur rond 7 graden.

Uiteindelijk na ontbijt vertrokken voor een opmerkelijke fietstocht, veel bekende punten maar dan vaak in andere richtingen. Stukje Haverleij woningen waar ik nog nooit doorheen was gereden.  
Oberon, De Bellaard, de Beverspijken waar ik ook lang niet geweest was. Via het Wielsum en de Sint Teunislaan, en Ploossche Hof en rond de Ploossche plas gereden.

Ik ben vandaag geen enkele bekende tegen gekomen, en toch voel ik me niet eenzaam.

Ik voel me verder goed, blij dat deze dag tot nu gelukt is.

Statistieken;
17,53 Km afgelegd.
1:49:37 Opnametijd.
10,59 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,14 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1vkxVSvB2gK9W7LpjtiibbtajeraH_vnB&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Ontbijt altijd Energy Mix met melk


Bananen, Wasa crackers, aardappelen en Energy Mix


Pindakaas en zilveruitjes


Mijn koffiebeker


Plastic afval


Lokeren dit noem ik de naald


Sportvelden daarachter geluidswal A2


Inhammen, daarachter de Maasdijk


Plas naam onbekend


Treurwilg word al groen


Bocht daarachter chauffeurscafé Treurenburg


Plas omgeving spuisluis Crevecoeur


Stukje Henriëttewaard


Haverleij skelter en tafels met stoelen


Detail daar kwam ik vandaan


Vanaf de weg die Haverleij heet


Engelen met wenteltrap
is symbolisch in te vullen


De weg loopt iets omhoog rechts is lager
omgeving Vutterpad


Aan de overkant de Graaf van Solmsweg
brug A59 over de Dieze water.


Bomen met natte voeten


Postbus 


Timing foto maken lukte net


Cafetaria 't Kruispunt


Onder de huizen op pilaren water


Noorderkroon ben ik heel lang niet binnen geweest.


Ploossche plas met schapen en zo


Graffiti bij soort Jeugdhonk


Idem


Steiger


Voetbalruimte binnen afrastering

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.