vrijdag 23 april 2021

Vrijdag fietsrit dadelijk tandarts

Vanmorgen had ik weer last van kiespijn. Tandarts gebeld afspraak dadelijk om 15:00, OAD afgebeld en stuk gefietst.

Eerst even naar Harm, maar die was buiten bezig heel kort even gesproken. 

Onderweg kwam Jan R. me tegen. 

Via Sluisweg, Treurenburg, Orthen, het Wielsum, Klokkenlaan en terug.

Ik voel me redelijk goed, de pijn is nu wel te doen, word hopelijk dadelijk opgelost.

Statistieken;
10,54 km Afgelegd.
1:11:54 Opnametijd.
10,63 Km/u gem snelheid bij beweging.
16,29 Km/u hoogste snelheid.



Fietsrit van deze vrijdag


Kunst noem ik de naald


Trampoline


Geluidswal A2 


Sluisweg brug hoef ik nooit over


Oplaadpunt elektrische bussen


Sluisweg


Daar kwam ik vandaan bruggen trein rechts 
's-Hertogenbosch links Zaltbommel en verder
Ruimte voor fietsers / wandelaars links
overig snelverkeer rechts lijken even groot


Rechts richjting Hedel
links richting stad en zo


Genie afdeling 4 tonners met brugdelen


Materiaal


StukjeTreurenburg


GSM mast veel antennes


Meertje


Grazerij de Dieskant


Meertje achteraan


Fietspad loopt iets omhoog


Onder de A59


Braakliggend


't Uiversnest Orthen


Veel brievenbussen


Hambakenweg en omgeving


AAG het Wielsum


Bochtje


Best veel


3 schuine gevels Rompertsebaan


Verderop Sint Teunislaan


Links sloop Noorderlicht rechts water weg geweest


Vlakbij fietstunnel


Buren


Ook buren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.