woensdag 28 april 2021

Woensdag Lokerenpassage en Adm. Scholing

Vanmorgen hoefde ik er niet vroeg uit, ik moest bellen naar Tzorg over de planning voor de poetshulp, was gewoon morgenochtend 9:00 gelukkig.

De schone was afgehaald en opgeborgen. 

Ontbijt gehad en daarna op weg voor de boodschappen, Kwam Willem en Ria tegen, dat waren de eerste levende wezens voor mij voor vandaag. Daarna Harm en Mary gezien bij de Lokerenpassage voor de boodschappen.

Kon nog even uitrusten, waar die moeheid vandaan kwam weet ik niet.

Op tijd vertrokken naar de Adm. Scholing, daar waren;  Elina, Els, Corné, Hanny, Tamara, Carol, en Tom.
Eric en Michel waren er niet.

Ik voel me verder wel goed, de ergste pijn aan mijn gebit lijkt even voorbij.

Statistieken;
11,98 Km afgelegd.
1:12:18 Opnametijd.
11,03 Km/u gem snelheid bij beweging.
22 Km/u hoogste snelheid.



Fietsrit van deze woensdag


Vanaf een brug vlak bij mij


Deze brug


Shoe Care Harm pin automaat en zo


Recent vernieuwd


Pjotr gesloten


Bij afrit snelweg A59


Brug aan de verticale stang hangt waarschijnlijk een stoplicht


Verderop uitvaart gaande bij begraafplaats


Plas bij gemaal Graaf van Solmsweg


Werkzaamheden


Waterwerk ingang


Rietveldenweg diverse bedrijven


KEK pand met diverse anderen er bij


Moeskampweg, Profile


Blad van Reinier van Arkel 


Pauze tafel


Vitrine


Printer / copier afval voor papier


Werkplek van mij


Stukje keuken


Kun je in knijpen lag nu weer ergens anders


Kratten diverse soorten 
de witte omgevallen gedeeltelijk


Heineken terrein 


Post en silo's


Deze keer weer met schip aangemeerd


Nooit van binnen gezien


Camper met zeil en zo


Pisasteate 


Brug van Zwietenpark Italiaanse buurt


Andere brug van Zwietenpark

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.