donderdag 1 april 2021

Donderdag poetshulp, tuin, Isabella, JBZ ziekenhuis, Oude Vlijmenseweg en Lokerenpassage

Vanmorgen ging het opstaan redelijk goed, ik was op tijd klaar om Angeline van Tzorg te ontvangen. Bedengoed afgehaald en wasmachine gestart. Terwijl zij bezig was boven heb ik de tuin gedaan; gras gemaaid en onkruid en mos verwijderd ook achter in de gang bij de poort. 

Toen Angeline vertrokken was heb ik de was opgehangen, hoe ik aan 9 onderbroeken kom snap ik niet, sokken en t shirts wel gewoon 7

Daarna vertrokken voor een fietstocht via station, Heetmanplein, brug over de sporen en water, langs het Isabella terrein. Water overgestoken richting Jeroen Bosch Ziekenhuis, daarna Oude Vlijmenseweg, onder de Royal Welshbrug door, Verkade Fabriek, Orthenseweg, Hambakenweg, Maaspoortweg en Lokerenpassage. 

In die omgeving kwam ik Vera tegen, was al heel lang geleden. Mevrouw de Jong ook gezien, Harm en Coby.

Het is vandaag witte donderdag, de dag voor goede vrijdag een belangrijk gebeuren; door ZIJN dood hebben wij leven. Vanavond weer de Passion 20:35 NPO1 ga ik naar kijken.
Twintig eeuwen geleden is een Mens overleden, door Zijn toedoen  de eeuwigheid tegoed..

Ik voel me verder prima, goed dat ik weer dingen kon doen.

Statistieken;
17,9 Km afgelegd.
1:53:57 Opnametijd.
11,38 Km/u gem snelheid bij beweging.
25 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=13dry4H_N9IPh8hT5a9dQhob7ARBIVFdt&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


T shirt sportmerk


Beeldje WNF Edelhert


Schuur; bezem, hark, verticuteerhark, 
fietspomp, grasmaaier, trapje, parasol etc


Vloeistoffen


T shirt Barcelona


Beddenwinkel en Schneider sport


Omgeving Buitendijk


Station


Aan deze kant parkeergarage nooit binnen geweest
aan de overkant van het spoor Paleiskwartier


Photoshop stedenwand staat niet bij van welke plek


Omgeving Heetmanplein
stuwen en Essent gebouw


Brug naam weet ik niet


Daar kwam ik vandaan 
fietsgoot gebruikt


Nieuwbouw bij Isabella terrein
afvalcontainers zien er nieuw uit


Vlakbij andere brug, 2,2 meter breedte toegestaan 


Skyline 's-Hertogenbosch


Omgeving ziekenhuis


Tent bij ingang vanwege corona nog steeds


Stukje ziekenhuis, kapel, oud en nieuwbouw


Oude Vlijmenseweg panden


Populierenlaan met brug en trap


Functie onbekend


1931 gebouwen


Spoorbruggen, kruisen elkaar verderop


Reclame horeca voorheen pannenkoeken restaurant


Hambakenweg voorheen Tulip lang geleden


Stukje van Zwietenpark


Maaspoortweg, soort arena nooit in gebruik gezien 


Boodschappen van vandaag.


Snel verbouwd binnen 3 dagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.