zondag 7 maart 2021

Zondag rondrit en in de kerk geweest

Vanmorgen ging het best goed, tijd om in de bijbel te lezen, en te zappen ook Hour of  Power met Jan van en Bosch en zo.

Vandaag jarig Jeroen de Ligt, Antoinette Jansen en Diederick Eikelboom.

Daarna kerkdienst gevolgd, deze keer niet onze eigen dominee. Bij de webcams alleen Jan en Hillegonda in beeld gehad.

Vertrokken voor een fietsrit, bij de Ruwekampweg bij de Sligro kwamen Yvonne en Jan in beeld in hun auto. Yvonne vroeg me of ik ook naar de kerk wou, en dat heb ik gedaan. We waren daar verder alleen.

Dat was voor mij lang geleden. 

Daarna verder gereden, balans gezocht en die vond ik goed vandaag.

Ik voel me nu verder prima, blij met deze dag tot nu.

Statistieken;
23,2 Km afgelegd.
2:19:48 Opnmaetijd.
11,8 Km/u gem snelheid bij beweging.
21 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1dZgvkyk7boE0ALUqp4gUlobAt6U2ecPc&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Natte haren Föhn gebruikt


Placemat


Plastic afval


Kunstwerk en verkiezing plakplaats 


Brug over de Maaspoortweg en water


Maeslandt flat


Omronplas


Heien vandaag niet


Best groot zo'n bord van dichtbij


Gras groen


Vutterpad gesnoeid hout wacht op transport


Dit is geen Photoshop 
ben er vandaag echt geweest


Ikzelf bij het kruis


Mooie vaas


Kunstwerk nu dicht geklapt


Engelenmeer boom in het midden, 
daaromheen kunne auto's geparkeerd worden


Pony


Omgeving Vlijmen


Stuw op afstand te bedienen
deze is relatief breed


Doorgaande weg


Stukje Haverleij


Vutterpad drijft een soort katjes op


Engelenburcht Engelen voorzijde verderop


Kerk te Engelen


Hefbrug was aan het zakken


Spuisluis Crevecoeur


Plas vlakbij


Maasboulevard


Oud Empel glasbak bij geluidswering A2 snelweg


Bij een deur, functie onbekend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.