maandag 1 maart 2021

Maandag Vught zorgpark Voorburg dierenweide

Vanmorgen ging het opstaan redelijk, ik zat wel op tijd op de fiets.

Vertrokken naar Voorburg, heenrit redelijk normaal. 

Ik had daar bij de dierenweide te maken met Marcel, Henri, Rien, Ali, Rudy, Patricia, Frans, Ad, Chiel, Marcel R, Wil, Frank en anderen. Petra was er niet.

Veel ontmoetingen dus, op de weg terug niet deze keer.

Ben bezig geweest met vegen, stuk gras bij de kant van een wandelpad weg gehaald, en per kruiwagen achter de kas gedaan.

De fietsenwerkplaats bleef dicht.

Na de pauze weer op de fiets gestapt, gereden via de Paardensteeg, Parade, Zuid-Willemsvaart, Othenseweg, Hambakenweg, het Wielsum, de Baken en terug.

Onderweg hoorde ik om 12:00 de sirenes.

Ik voel me verder wel goed.

Vanavond eten in Empel bij mensen thuis.

Statistieken;
20,57 Km afgelegd.
1:59:57 Opnametijd.
12,45 Km/u gem snelheid bij beweging.
24 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1C8Kl6Z-rCYNLIDb7SnPFXE0-IjYodVoh&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Apotheek Rompertsebaan


Idem bij ingang


Kwik Fit oud pand vol met graffiti 
ook om de hoek rechts soort kraakpand


Stuwen omgeving Heetmanplein


Beeld van een koe al lang weg


Lage deur Taalstraat horeca, ik dacht met een 
trap naar beneden, bleek niet zo te zijn


Boxtelseweg Voorburg vlakbij ingang Boxtelseweg


Kas en pauze gebouw


Watertoren ongebruikelijke hoek


Magnolia als ik me niet vergis


Vogelkooi gevuld 


Bodembedekking

Unox muts in spiegelbeeld


Bij bord, waarom snap ik niet


Koffie en thee hoekje


Chileense eekhoorns kooi 
stoelen later weer op de grond


Lama, Hertjes en Bokjes


Pauw zonder Witteman


Wat hier op hoort weet ik niet


Binnen


Divers voer


Nandoes soort struisvogel


Deur kan open, maar hier kom ik zeer zelden


Fietsenwerkplaats links in de hoek, 
voorheen brandweerkazerne


Binnen paar hokken gevuld


Vlakbij, toch kom ik hier zeer weinig


Bij Sint Jan parkeergarage


Parade, Sint Jan Kathedraal toren al weer een tijd in de steigers


Belangrijk punt de brug verderop gebruik ik vaak


De Baken pand met witte trap zichtbaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.