woensdag 17 maart 2021

Woensdag stemmen en Adm. Scholing

Vanmorgen hoefde ik er niet vroeg uit. Op tijd gaan stemmen, en daarna boodschappen doen. Even bij Harm geweest. Verder kwam ik tegen Wim van de kerk, Martien van badminton, mevrouw de Jong twee maal, mevrouw Smit vroegere buurvrouw van Janny mijn buurvrouw.

Daarna vertrokken naar de Adm. Scholing, daar moest ik voor de koffie en thee zorgen, deze keer moest ik veel aanvullen. Zoals koffiemelk cupjes, koekjes, bekers en suiker. 

Verder aanwezig Corné, Eric, Els, Tamara en Carol.

Vandaag is mijn nichtje Christa jarig; gefeliciteerd op Facebook..

Om 17:30 had ik een eetafspraak bij familie Voogt in Empel, was lekker en gezellig. 

Vandaag vrijwel geen regen gehad, was anders dan verwacht.

Ik voel me wel goed, moet een beetje rustig de dag afbouwen; lichte hoofdpijn.

Statistieken;
16,8 Km afgelegd.
1:41:22 Opnametijd.
12,33 Km/u gem snelheid bij beweging.
27 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1zziRq0OLtpugnhXKyPJoJ0ToHv39BnKE&usp=sharing


Fietsritten van deze woensdag


Jongerencentrum De Poort het Geerke stembureau


Bar De Poort


Idem


Wegwijzer


Zicht richting het Geerke


Buren


Shoe Care sleutels en zo


Stoelen bij Shoe Care


Kruidvat


Van Zwietenpark


Flat Bokkelaren, achter snelweg A59


Takkenzooi


Onder de windmolen


Werkzaamheden heimachine ingeklapt


Bij Gemaal Graaf van Solmsweg


Parkeerplek vrachtwagens


Hek is nieuw


Adm. Scholing pauze tafel


Nu geen schip aangemeerd


Draaipunt ophaalbrug.


Trap bij Trierbrug richting Brabant Hallen


Stukje Trierbrug


Richting station Oost


Richting Carolus nieuwbouw woningen


Bowling Maaspoort 


Skate gebeuren


Brug 


Empel cafetaria


Noedels bijna op bij familie Voogt


Bloemen nog van de verjaardag van Marjanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.