zaterdag 27 maart 2021

Zaterdag eendenkooi geen rondleiding

Vanmorgen laat vertrokken, want ik dacht dat er om 10:00 een rondleiding bij de eendenkooi zou zijn.

Dat bleek niet zo te zijn, daarom mezelf maar een rondleiding gegeven.

Ben rond de plas gelopen, en daarna de pauze meegemaakt. Weer tijdig richting huis terug gegaan. 

Ik had verder te maken met Rut, Ton, Alfons, Tim, Nelly, Teun en anderen. Volgens Rut waren er 14 mensen maar ik hoorde van iemand anders 18. In ieder geval meer dan 10.

Bij het wandelpad Ria en vriendin gezien en gesproken toevallige ontmoeting.

Thuis mijn regenkleding in de fietstas gedaan, dingen opgeruimd, onder de douche geweest, volgorde klopte.

Ik voel me best goed nu.

Dadelijk boodschappen doen en even bij Harm kletsen.

Statistieken;
1,57 Km afgelegd.
31:31 Opnametijd.
3,93 Km/u gem snelheid bij beweging tevens hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1QNR8ec9nJIxTS1NgokZ0M4ziOa9pdyFD&usp=sharing


Wandelroute eendenkooi en terug


Aanrecht 2 pakken Energy Mix, soep, aardappelen, 
reiniger, brillentasje, handzeep, Dreft afwasmiddel en zo


Plas


Bandensporen gevuld met water


Koeien


Hout laden bij eendenkooi


Plank voor kruiwagen


Aanhanger met eigen kenteken hangt van gewicht af


Broedkorven, 1 verdwenen


Blijft mooi


Links pad richting uitgang


Bij rietkraag


Oude boom bij rietkraag


Nestkast 50


Insectenhotel


Takkenzooi


Bij vangpijp


Functie weet ik niet


Broedkorf zijkant kooikershuisje


Einde vangpijp 


Bezig met riet en zo


Welke vangpijp dit is weet ik niet


Brug kom ik vrijwel nooit


Bootje onder afdak


Camera met mega microfoon


Laarzen schoonmaak bezems


Nog een keer


Container met gereedschap


Bezems, zagen, staaldraad etc


Zijkant container veel kruiwagens in gebruik

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.