vrijdag 26 maart 2021

Vrijdag OAD Vught en rit terug

Vanmorgen goed op kunnen staan, zat goed op tijd op de fiets.

Gereden naar de Kettingweg Vught OAD(Ontwikkelings gerichte Arbeidsmatige Dagbesteding) bij de WSD.

Ik had te maken met  Mardi, Harold(2), Ron, Ton, Corné, Willy, John, Marjo en Saskia.
Maikel en Janine niet gezien. Ook bij de weg terug geen Sjors.

Deze keer moest ik plastic nietjes inpakken, 19 dubbele nietjes per rij en 3 hoog per doos.
Barcode stickers op de dozen plakken ging ook goed.

We zaten op het laatst met vier mannen aan de dubbele tafel te werken en te kletsen.

De pauze ging goed, ik had een KitKat en een gevulde koek en koffie.

De weg terug ging aardig goed, Paardensteeg, Bossche Broek, Zuiderplas, Lambooybrug, van Grobbnedoncklaan. station oost, Bruistensingel, Harendonkweg, thuis spullen gepakt, Lokerenpassage  Harm en Jumbo, via van Zwietenpark terug gereden.

Ik voel me verder goed en tevreden.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1ibANL6T9QAzFN7vyKlp56yZHL0LQzKH-&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Klokhoek Klokkenlaan


Rotonde Aartshertogenlaan, Romertsebaan en Mgr. Diepenstraat


Detail BMW Motor


Brug richting Brugplein


Rommelig hoekje


Next Generation happiness
nieuwe photoshop stedenwand


Taalstraat bij viaduct graffiti 


Vught Kettingweg parkeerplek, 
mobiel geo track op pauze, geluid zacht, muts af, 
handschoen opbergen, mondkapje op doen


Brandweer Vught Kettingweg


Stickers


Genoeg dozen


Genoeg plastic nietjes


Dozen genoeg


Aluminium profielen hoef ik al lang niet meer mee te werken


Harold bezig


Mijn stukje tafel


Pauze koffie, KitKat en gevulde koek


Uitgepakt


Kunst bij receptie Voorburg terrein


Omgeving Paardensteeg


Kunst halve brug, Sint Jan in het midden


Simpele JOP (Jeugd Opvang Plek) 
bij Zuiderplas


Stukje Zuiderplas


Provinciehuis, brug bij water


Kom hier tegenwoordig vaak


Van Grobbendoncklaan huizen


Stukje ruggengraatbruggen staion Oost 


Total tankstation Bruistensingel, al jaren onbemand 


Boodschappen 


Treurwilg krijgt weer kleur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.