maandag 8 maart 2021

Maandag Vught Voorburg dierenweide

Vanmorgen toch op tijd op kunnen staan, eerst onder de douche, daarna de berichten, ontbijt en vertrek.

Was mooi op tijd bij de dierenweide, weer met de kruiwagens gelopen en ontmoetingen die ik hier niet met naam zal vermelden.

De rit terug ging via de Paardensteeg, Bossche Broek, Pettelaarseweg, Zuiderpark, Vondelstraat, burgemeester Lambooybrug, Lagelandstraat, van Grobbendoncklaan, Bruistensingel, Harendonkweg en bij het Geerke gestopt.

Ik voel me verder goed, blij dat ik geweest ben.

Rustige middag vermoed ik, hoef niet veel te doen.

Statistieken,
22,24 Km afgelegd.
2:12:36 Opnametijd.
11,43 Km/u gem snelheid bij beweging.
22 Km/u hoogste snelheid.



Fietsrit van deze maandag


Verzameling bierdoppen


Rompertsebaan Supercoop supermarkt


Buitendijk


Weinig wind


Plein bij Koningsweg 


101 overzicht


Crucifix weg gehaald leeg kruis over


Rotonde bij "De Witte"


Deze Crucifix hangt er nog


Links Weverij, in de rechterhoek de fietsenwerkplaats, 
de kas, en kantoren rechts.
Watertoren ook zichtbaar hier


Kas en kantinegebouw


Binnen in de kantine


Diverse klokken de meeste staan stil


Kalkoen en kippen


Hier kruiwagen gelost


Kalkoen


In de kas


Vanuit de kas


Insectenhotel en kas en kruiwagenstalling


Watertoren uit ongebruikelijke hoek


Hek moet elke keer dicht


Vreemd geen kruiwagens meer


Bord verplaatst


Raadhuis Vught zonder fontein


Parkeerplaats? Bossche Broek


Plas bij Zuiderplas


Provinciehuis


Kunst


Narcissen 


Harendonkweg, onder de A59 door
rechts werkzaamheden ik zag
een bootje, rijplaten en een graafmachine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.