vrijdag 19 maart 2021

Vrijdag OAD Vught en fietsrit

Vanmorgen ging redelijk goed, ik zat op tijd op de fiets. De rit duurde heen weer ongeveer 1 uur.

Verliep verder allemaal normaal. Deze keer bij OAD nietjes inpakken.
(Ontwikkelings gerichte Arbeidsmatige Dagbesteding)
Ik had te maken met Mardi, Harold(2), Ron, Ton, Corné, Willy, John, Maikel, Marjan en anderen. 
Janine, Saskia en Sjors onderweg niet gezien.

Ik heb veel kunnen doen de laatste 12 dozen met 48 rijen nietjes per doos op tijd kunnen vullen.

Daarvoor zeker 2 maal 7 dozen gedaan, paar keer per ongeluk de sticker verkeerd geplakt, maar dat kon ik verbeteren.

De weg terug ging goed, via Paardensteeg, Bossche Broek, Zuiderplas, Homeruspad, Pettelaarseweg, Zuiderpark, Vondelstraat, Lambooybrug, van Grobbendoncklaan, Bruistensingel, Harendonkweg, Maaspoortweg, Lokerenpassage en terug.

Dadelijk komt mijn zus bezoek is het plan; gaan we een stukje fietsen.

Daarna meeting internet,  koken, eten en bezoek kapper vanavond.

Ik voel me verder wel goed gelukkig.

Statistieken;
24,63 Km afgelegd.
2:19:40 Opnametijd.
12,64 Km/u gem Snelheid bij beweging.
23 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1PVlZ-bk14v3r_4gsfXQr_Wce4KJ7yHGN&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Bushalte Rompertsebaan


Stuwen op afstand te bedienen
omgeving Heetmanplein


Bij begin Vught


Omgeving Boxtelseweg meertje achter  Crucifix


Groene daken zie je niet vaak


Verzameling plastic nietjes


Dozen in omdoos


Bakjes vullen is het plan


Water drinken met aparte bekers


Beugels ingepakt


Ook nietjes afdeling


Beugels tellen de rechtse was krom


Pauze koffie met stroopwafels en Mars


Tellen zinloos?


Pallet op hoogte


Nietjes


Handgel bij statafel bij deur


Hoekje bij brandblusser


Gebouw Voorburg terrein bij voormalig zwembad in de buurt


Carillon(laan) uit ongebruikelijke hoek


Raadhuis Vught wanneer gaat de fontein weer aan?


Hetzelfde punt


Paardensteeg bij viaduct graffiti 


Belangrijk kruispunt, heb hier vaak moeten kiezen
vandaag rechts aangehouden


Vanaf Homeruspad, Zuiderplas


Provinciehuis


Bouw vordert


Harendonkweg, hoogspanning


Shoe Care riemen


Schoenen crème

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.