zaterdag 13 maart 2021

Zaterdag Rompertpassage, Helftheuvelpassage em Lokerenpassage

Vanmorgen niet naar de eendenkooi geweest, vanwege de regen en ik wou energie voor de rest van de dag bewaren. De eerste foto is van 11:03 onderweg richting Rompertpassage, Helftheuvelpassage en Lokerenpassage gegaan. De route was redelijk ongebruikelijk, had ik gisteravond uitgezocht maar niets opgeschreven.

Regenkleding en laarzen en lange sokken nodig o.a. 

Omgeving Hedikhuizerweg kreeg ik regen en hagel op mijn kop en het waaide ook hard. Gelukkig niets omgevallen of kwijt geraakt.

Het is allemaal goed gelukt, niet eenvoudig, maar dat hoeft ook niet.

Ik voel me goed, balans goed en de dag is nog niet voorbij.

Statistieken;
13,96 Km Afgelegd.
2:00:38 Opnametijd.
9,56 Km/u gem snelheid bij beweging.
27 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=12_j2ZuZybuw6BYWr-kwvCs1aNYbl2MLo&usp=sharing


Fietsrit van deze zaterdag


Sint Teunislaan op een hoek 
ingang Rompertpassage


Pasfoto's


Tassen Kruidvat


Jumbo Rompertpassage


Idem


Kerk City Changers paar keer geweest


Ingang en trap


Deze is er nog wel


Alles in een bocht; gebouw, autoweg, fietspad en sloot


Cafetaria 't Kruispunt lang niet meer binnen geweest


Weener XL Soort wenteltrap bij de fiets parkeer garage


Ertveldplas Zandzuigerstraat 
ook zeldzaam voor mij


Grote hal nog geen half jaar klaar


Helftheuvelpassage voor mij ben ik hier 
op de dinsdagen, dus vandaag uitzondering


Bakkerij van Keulen


Vers Inn broodjes kant
hier kreeg ik veel berichten op mijn mobiel


Rustig


<>


Wat hier vroeger zat weet ik niet meer


Kom ik nooit


Gaaaf van Solmsweg 
nieuwe hal
Voorheen afvalstoffendienst


Even droog Richting Engelen
Onder de A59 Graaf van Solmsweg


A59


Omgeving Romelaan 
functie container onbekend


Mijn boodschappen
Jumbo Lokerenpassage kom hier vaak


Vlees Jumbo


Kroepoek


Overzicht


Groenteboer Lokerenpassage


Idem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.