donderdag 25 maart 2021

Donderdag ontmoetingsgroep De Stijl en de was

Vanmorgen laat opgestaan, had al wel de wasmachine gestart,  moest plastic afval bij de Supercoop Buitenpepersedreef weg doen. 

Daarna krappe planning  richting Taxandriaplein De Stijl ontmoetingsgroep. Ik had te maken met Indira, Sien en Joke. Het ging verder goed.

Daarna gefietst, kwam bij het Kapelaan Koopmansplein uit, was niet helemaal de planning, toch de rit verder kunnen maken.

Uitgekomen bij het Wielsum en Maaspoortweg en Lokerenpassage. Mijn kaartje klopt niet helemaal, het begin was dus ergens anders.

Had bij omgeving begraafplaats Rogier gezien hij zag mij eerder.

Bij de Lokerenpassage Harm gesproken en Mary en Rien ontmoet, met Rien was bijzonder was zo'n jaar geleden.

Ik hoefde vandaag toch niet naar Utrecht ivm begrafenis oom Harm. Mieneke mijn zus zorgt voor auto vervoer met onze ouders.

Ik voel me verder goed, tevreden.

Statistieken;
16,53 Km Afgelegd.
1:40:39 Opnametijd.
10,77 Km/u gem snelheid bij beweging.
21 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1nFDEL_yQ9ZJyuFtOIZ5YpmjKhz7Bpi4q&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Van mijn broer Herman gehad ooit


Taxandriaplein glasvezel


Tuin van De Stijl


Gootsteen en zo


Koffiemelk, suiker, roerhoutjes, zoetjes, 
geldbakje, koekjes en bekers.


Kapelaan Koopmansplein Supercoop
de andere omgeving Rompertsebaan, 
Verder niet in 's-Hertogenbosch denk ik.


Omgeving Prins Henrikpark 


Allerlei inhammen 


Watertoren, nu voor de helft horeca en andere helft woningen


Links kunstuitleen den Bosch en brug Sluis 0


Kunstwerk, kun je overheen wandelen
Kanonnen iets verderop


De Schroef van Archimedes vijzel werkt deze keer wel.


Bij parkeergarage onder het water


Kunst bij rondvaart Binnendieze


Rechts Parade


Heetmanplein nieuw asfalt


Essent gebouw Heetmanplein


Paleisbrug


Bovenop de brug


Bioscoop nooit binnen geweest


Nieuwbouw


Bouwkranen 


Omgeving Bordeslaan


Stukje Paleiskwartier


Rabobank


Kunst 


Kerk staat er nog, nieuwbouw woningen daarachter


Omgeving Royal Welshbrug 
ik kom meestal van de andere kant.


Trein komt er aan


Hoogteverschil, hier kwam Rogier me voorbij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.