woensdag 10 maart 2021

Woensdag de was en Adm. Scholing en terug

Gisteren nog bij De Stijl geweest, en daarna boodschappen gedaan.

Vanmorgen hoefde ik alleen maar de was te doen en te ontbijten en douchen. Toch had ik moeite met de timing en volgorde. Uiteindelijk gelukt om op tijd te vertrekken richting AS.

Onderweg bij het Maasoeverpad kwam Willem mij tegemoet lastig te herkennen.

Bij AS aangekomen was het aardig rustig, ik had te maken met Corné, Carol, Els en Eric en anderen.

Terug via de Zandzuigerstraat, Bruistensingel, Harendonkweg, Maaspoortweg, Lokerenpassage en terug. Harm had al bezoek, dus maar kort gezien.

Ik voel me verder goed ondanks de lastige start vanmorgen.

Statistieken;
12,89 Km afgelegd.
1:29:18 Opnametijd.
10,9 km/u gem snelheid bij beweging.
22 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1tlqaJZodbeblzByEEWGsi18NMiLKfVAS&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Ingang van Zwietenpark


Reclame A


Reclame B


Reclame C


Omron plas


Maasoeverpad


Heien


Schip bij Engelen


Vaker gemaakt midden onder de A59


Ruimte voor water


Graaf van Solmsweg bouw activiteit


Betonnen muurtje gedeeltelijk gesloopt


Verderop


KEK bedrijf 


Overkant Stoer vroeger Vindingrijk 
waar ik gewerkt heb.


Gebouw vordert, gedeeltelijk nieuwe gevel 


Hedikhuizerweg steiger


Werkplek


Dymo lettertang


Spreek kamer


Koffie en thee in keukentje


4 schuine gevels


Citroën dealer bij tankstation


Hoekje Karwei, Subway en Würth Rietveldenweg


Weer een schip aangemeerd


Hier Trierbrug verderop Royal Welsh brug


Bord links Bruistensingel


Riet staat hier nog steeds


Twin Towers


Motor bij Jan 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.