dinsdag 2 maart 2021

Dinsdag Adm. Scholing en Helftheuvelpassage

Vanmorgen eerst onder de douche, daarna berichten, daarna ontbijt en vertrek.

Els was verkouden José nam het waar. Verder aanwezig; Bert, Prisca, Tim, Dorrie, Mandy en Taner. Eric ook even gesproken Remco was er niet.

Bij de Helftheuvelpassage rond gelopen, ging redelijk snel.

Onderweg Richard gesproken.

Via Kooikersweg, Simon Stevinweg, Stationstunnel, Korte Havenstraat, Havensingel, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Sint Teunislaan, Harendonkweg en terug.

Dadelijk nog naar De Stijl als het goed is, en daarna Lokerenpassage.

Ik voel me verder wel goed gelukkig.

Statistieken;
12,62 Km afgelegd.
1:19:55 Opnametijd.
11,46 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,89 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=15lOdpQ1eaFieeSt03JT0cJZf11CjuMKZ&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Muts en bril, klaar voor de rit


Omron plas


Wat ze hier maken weet ik niet


Graaf van Solmsweg bij gemaal


Verdeelstation elektriciteit en silo's 


Adm. Scholing printer / copier 


Vriendendiensten


Deze voor mij


Deze voor personeel


Koffiezetapparaat, waterkoker, Senseo, 
vaatwasser, afwasborstel en koelkast. 
Hier kom ik vaak 


Helftheuvelpassage Frietheuvel


Buren


Bakker van Keulen


Ballonnen 


Kippie


Kom ik vrijwel nooit


Wierrook 


Voor soepele spieren


Eieren,  peren en appels


Kinderafdeling


Kooikersweg tankstation wasautomaten


Simon Stevinweg


Klimtoren


Emmaplein kunststof afval en omleiding via de korte havenstraat.


Havensingel


Weinig schepen


Rotonde Aartshertogenlaan Rompertsebaan en Mgr. Diepenstraat 


Sint Teunislaan Tennis Direct en zuilengang


Tankstation


Rotonde Sint Teunislaan / Harendonkweg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.