zondag 21 maart 2021

Zondag kerkdienst online en Cromvoirt

Vanmorgen goed op kunnen staan, ontbijt, daarna tv aangezet, gezapt en daarna pc aan gezet en kerkdienst GKV Den Bosch kunnen volgen. Dominee Schaaij beluisterd en geen webcams deze keer.  

Even gerust, daarna wat gegeten en gewacht op Wim die me kwam halen met de auto.

Naar Cromvoirt gereden, en samen met Wim en Agnes gewandeld. Ik ben veel op onbekend terrein geweest.

Spelletje gedaan, en weer naar huis gebracht.

Ik voel me verder goed, geen klachten.

Statistieken;
5,39 Km/u afgelegd.
1:25:09 Opnametijd.
4,08 Km/u gem snelheid bij beweging
26Km/u hoogste snelheid (foutje).

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1O1Iy_7QrdoqB8HP2poJ-1ccCF0d94B31&usp=sharing


Wandelroute van deze zondag


Vanmorgen nek in spiegel


Kerkdienst


Tipp-Ex oud


Sleutelhanger GHL tv programma
Geloof, Hoop en Liefde
gekregen na interview met mij
uitgezonden 2017 


Interieur Wim en Agnes


Pas gesnoeide boom


Nieuwe bomen


Hond


Boerderij


Pad


Wim en Agnes


Pad


Bamboe


Pad


Overschot boom


Gaten van de specht?


Einde boomstam


Bos met water


Vanaf dezelfde brug


IJzeren man


Langs het water


Stuk water.


Nieuwbouw


Hyacinten bij Wim en Agnes


Hun tuin


Orchidee


Meer planten


Piano


Triominos mijn stenen


Zo lagen de stenen bij het tweede potje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.