maandag 29 maart 2021

Maandag dierenweide Vught Voorburg

Vanmorgen ging het redelijk goed, pas na het douchen, scheren en aankleden mijn mobiel online gezet.

Zat mooi op tijd op de fiets, maar er iets langer over gedaan dan gemiddeld. Toch redelijk op tijd de dag kunnen beginnen. Bezig geweest met water verversen, controle ruimtes, kruiwagens en ontmoetingen.

Ik had te maken met Marcel, Henri, Rien, Ali, Rudy, Petra, Patricia, Frans, Chiel, Marcel R, en Wil en anderen. Ad was er niet.

Na de pauze kruiwagens gecontroleerd 2 banden opgepompt en de kruiwagen in de fietsenwerkplaats briefje bij gemaakt met datum van oppompen. Er was nog maar 1 bandenafnemer voor kruiwagenbanden, er horen er drie te zijn. Zoektocht leverde niets op.

Op tijd weer vertrokken, de rit terug ging redelijk normaal.

Ik voel me verder goed, deze dag is prima verlopen verder.

Statistieken;
22,2 Km afgelegd.
2:05:26 Opnametijd
11,93 Km/u gem snelheid bij beweging.
24 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1ch9ynLMfSHtPNdAwxbMPMzIrQMd--Rra&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Klokkenlaan, basisschool Noorderlicht bijna verdwenen


Rompertsebaan, bij water


Aartshertogenlaan Sancta Maria Mavo


Omgeving Buitendijk


De draak is nog steeds weg, het werk ligt al heel lang stil


Draaideur Koningsweg


Links Jeroen Bosch en Sint Jan


Omgeving Heetmanplein schroot uit het water gehaald


Dappere speerstrijder (betekenis mijn naam).
Daar achter brug richting Isabella terrein.
Daar ben ik al weer even niet meer overheen geweest.


Rotonde bij "De Witte"


Plas achter Crucifix Boxtelseweg Vught


Bloesem voorzichtig, daarachter kas en watertoren 


Kantine ruimte vogels en zo


Afstand bewaren


Eenden bij Marcel


Pauw mannetje


Lama verhaal


Bijenkasten ik zag er maar 1 in gebruik


Onbekend hoekje


Duif op nest


Eend met eieren op nest


Plas kom ik niet elke keer


Varkens bij watertoren
stopcontactneusjes


Lege kerststal, blijft nog wel even leeg vermoed ik.


Bij containers


Ezels


Bij kas en mesthoop


Fietsenwerkplaats, waarom al dat hout er ligt snap ik niet


Paardensteeg hier einde Vught


Plas bij Zuiderplas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.