dinsdag 23 maart 2021

Dinsdag Adm. Scholing en Helftheuvelpassage

Gisteren nog boodschappen gedaan, ik kwam tegen; Jet, Hanny en Jan.

Vanmorgen ging het opstaan redelijk goed. Uiteindelijk op de fiets kunnen stappen, richting Hedikhuizerweg, Adm. Scholing. 

Ik had te maken met José, Bert, Dorrie, Tim, Remco, Prisca en Mandy.

Terug gereden via Helftheuvelpassage, Kooikersweg, stationstunnel, Emmaplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Klokkenlaan en terug

Dadelijk misschien nog even naar De Stijl, moet voor 15:00 thuis zijn, want dan komt Marieke casemanager.

Ik voel me verder wel goed gelukkig.

Statistieken;
12,51 Km afgelegd.
1:30:32 Opnametijd.
11,39 Km/u gem snelheid bij beweging.
25 Km/u hoogste snelheid

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1OZAHxjW-vl__74PWepb1gUonM75TZB68&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Omron plas


Voorheen paardenweide


Zie je niet zo vaak


Bij Maasoeverpad hoge waterstand


Rechts 37 links 38 rechts bouwwerkzaamheden


Stukje bloesem


Zig zag weg water word opgepompt


Hedikhuizerweg rijdende maaltijden


Werkplek AS


Veel dorst had ik vandaag


Leen scooter


Slager


Reisbureau 


Vers Inn en flappentappen


Schoenmaker en kippies pannen


Leeftijden


Tassen en zo


Handyman


Pallet lossen


Adressen weet ik even niet


Klimtoren 


Stationstunnel 


Professioneel kappersspullen


Nu wel weer boten aangemeerd


Citadel en zo


Tango en feestartikelen Aartshertogenlaan


Vaker gemaakt maar dan zonder gans


Kooikersweg, restanten basisschool Noorderlicht


Klokkenlaan bocht


Ice tea 28-11-2021 dan ben ik jarig bij leven en welzijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.