zondag 14 maart 2021

Zondag kerkdienst online en fietsroute

Vanmorgen gingen de wekkers om 8:00 medicijnen en 9:00 opstaan douchen, scheren ontbijt en tv aanzwengelen om te zappen Hour of Power, EO NPO2 en diverse andere programma's. Voor 10:00 zat ik startklaar om de eigen kerkdienst te beleven. Deze keer zonder werkende webcams aan het einde.
En deze keer was het ook een beetje voor kinderen.

Daarna vertrokken richting Vutterpad, Kruiskampsingel, Vlijmen, de Haverlij, weer Vutterpad, Engelen, Henriëttewaard, Sluis, Crèvecoeur, Treurenburg, Maasboulevard, Oud Empel, onder de A2 door, Empel, weer onder de A2 door, achter Maaspoortweg, en terug.

Ik voel me verder wel goed, geen grote problemen gehad.

Voor de rest van de dag heb ik geen grote plannen. Paar telefoontjes en dat was het.

Statistieken;
23,65 Km afgelegd.
2:37:11 Opnametijd.
1,32 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,61 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1KTxzCYRKmsdln9fySPnUAeaUuclFW40P&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Van Zwietenpark koeien ver weg


Grondwater meetpunt Heineken


Maasoeverpad bij A59


Heien stil nu


Zig zag weg, blijft leuk


Vutterpad


Sligro links zwarte gevel nieuw


Meanderflat Kruiskampsingel


Bossche Hoeve voer en zo


Vijver met daarachter de Meanderflat


GSM mast me apparatuur


Locatie zorg boerderij


Vlijmen 


Stuw met bos hout


De Haverlij


Links rotonde fietspad kronkelt er omheen


Brug voor wandelaars richting Engelenmeer


Bomen bij hoogspanning  wachten al lang op transport


In Engelen


Nieuwbouw vordert en beetje


Ophaalbrug 2011 en rechts kasteel Meerwijk


Bij kanaal Graaf van Solmsweg


Sluis, steigers en hefbrug


Omgeving Crèvecoeur


Gebouw loopt rond


Dijk monument


Uiterwaarden van de Maas


Oud Empel met Maria  kapel begraafplaats 


Andere kant van de A2 kom ik zelden


Jasper Vos oud collega, bedrijf staat er nog
zelf overleden volgens mij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.