donderdag 18 maart 2021

Donderdag poetshulp en fietsrit

Vanmorgen kon ik redelijk ontspannen de dag beginnen; gekozen om pas laat mijn mobiel online te zetten.

Het beddengoed klaar gelegd, en gewacht op mijn poetshulp, ze kwam op tijd ze was voor het eerst bij mij. Ik kon snel mijn wasmachine starten.

Daarna rust bewaard, en gewacht tot ze klaar was, aan het einde even gekletst en ik kon mijn schone was inruimen en natte schone was ophangen. Daarna gelijk vertrokken voor een fietsrit want er werd later regen voorspeld.

Het was een mooie route, stukje onbekend terrein, omgeving spuisluis Crèvecoeur daarna Henriëttewaard, Graaf van Solmsweg, Engelen Schoolstraat, omgeving Vutterpad, Orthen, Hambakenweg, Maaspoortweg, Lokerenpassage, rotonde bij het Geerke rond gereden en terug.

Marianne ontmoet bij rotonde, bij Shoe Care Harm gesproken, foto van mij gemaakt en buurvrouw Janny ontmoet later bij huis weer.

Ik voel me wel goed. Hopelijk gaat de avond niet te lang duren. Ik heb verder weinig plannen.

Statistieken;
16,71 Km afgelegd.
1:47:11 Opnametijd.
10,8 Km/u gem snelheid bij beweging.
20 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1mvH1OMMmAjn46IZ5L06wG7dyGx5tpawb&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Op het zwarte t shirt staat Slazenger


Voetbal t shirt op de achterkant staat 7


Kunst koe of hond of zo


Italiëbuurt kano bijna gezonken


Brug niet over gemoeten deze ronde


School de Wijboom


Brug


Weinig wind verderop de Maasdijk


Meander bassischool
heeft niets met de Meanderflat Kruiskampsingel te maken.
Meander betekend kronkelen


Genie voertuigen vrachtwagens 4 tonners 


Ik moest rechts aanhouden


Plas Engelense gat


Hier staat 2011 volgende keer weer van wat dichterbij maken


Vanaf de brug De Dieze


Deze foto nooit eerder gemaakt 


Stukje dijk


Brug in zicht


Hier hoefde ik niet heen


Vispassage bij spuisluis Crèvecoeur


Omschrijving


Markante tafel en banken


Wat verderop


Haverleij 


Onder hoogspanning


Brug over het water de Dieze A59 en Maasoeverpad


Rustieke plek


Bokjes 


Omgeving het Wielsum


Harm maakte deze foto


Boodschappen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.