dinsdag 30 maart 2021

Dinsdag Adm. Scholing en Helftheuvelpassage

Vanmorgen goed op kunnen staan, gesneden met scheren, beetje bloed niet erg. Na ontbijt vertrokken, zat op tijd op de fiets. 

Vandaag stonden schaduwen in de belangstelling misschien door de laagstaande zon. 

Uiteindelijk net iets later bij AS aangekomen was geen probleem. Ik had te maken met Els, Bert, Dorrie, Tim, Remco, Prisca, Mandy, op de valreep Eric ook nog. 

Daarna vertrokken naar de Helftheuvelpassage, linksom ipv rechtsom was lang geleden. Ik ontmoete Kees Verlaar even gesproken was leuk.

Het was warm weer ik was te warm gekleed.

Dadelijk nog even naar de Stijl en Lokerenpassage 

Ik voel me nu verder goed hoewel niet eenvoudig.

Statistieken;
12:48 Km afgelegd.
1:32:21 opnametijd.
11,39 Km/u gem snelheid bij beweging.
24 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=18Q3wGhkp0mdIHYpm30QpPeqfDycG_MRv&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag




Van Zwietenpark rechts eedenkooi


Trappen bij het spoor


Vanaf het Maasoeverpad grondverzet


Zou de akker al ingezaaid zijn?


Beetje bloesem 


Hedikhuizerweg, staat er al lang


Thee gehad o.a.


Bekers zat


Wensboom


Snijapparaat


Printer / copier


Helftheuvelpassage


Blokker


Reisbureau


Zilver


Zonnebrillen


Jopie bedmode


Tassen


Soort pedicure / manicure


Jumbo


Ballonnen


Slager


Idem


Reformwinkel


Honing


Badzout?


Water tappunt bij Cruijf trapveldje Kooikersweg


Bij tunnel onder station


Omgeving Brugplein


Motoren Aartshertogenlaan
Links Honda Transalp 600 
rechts BMW?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.