vrijdag 12 maart 2021

Vrijdag OAD Vught en terug

Vanmorgen ging de wekker om 7:06 omdat ik weer moest douchen en daarna berichten lezen.

Ontbijt ging goed gelukkig en ook op tijd op de fiets.

De rit heen ging ook goed, voldoende foto's gemaakt.

Ik zette mijn Geo Tracker App op pauze toen stond de teller precies op 01:01:01 toevallig

Bij de OAD (Ontwikkelings gerichte Arbeidsmatige Dagbesteding) had ik te maken met Mardi, Harold(2), Rogier(laatste keer), Ron, Ton. Corné, Willy, Janine, John en anderen.
Saskia, Maikel  en anderen afwezig.

De rit terug ging via de Paardensteeg, Bossche Broek, Pettelaarseweg (kwam ik Sjors tegen), Zuiderparkweg, Vondelstraat, Lagelandstraat, van Grobbendocklaan, Bruistensingel, Harendonkweg, Maaspoortweg, Lokerenpassage en terug.

Even bij Harm geweest, niet bij de markt deze keer.

Ik voel me goed ik heb een leuke dag gehad, en is nog niet voorbij.

Statistieken;
24,74 Km afgelegd
2:29:38 Opnametijd.
11,98 Km/u gem snelheid bij beweging.
23 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1C3_v2JQXyn4KpiJZXpXrEtEZyDDvxcd1&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Omgeving Buitendijk


Richting Brugplein


Station


Next generation happiness
Heetmanplein nieuwe Photoshop wand 


Heetmanplein


Stuwen op afstand te bedienen


Begin Vught narcissen 


Maurickbrug


Park Glorieux mini vlag


Ringen en doppen


Eerste klaar


Blauwe doppen, witte er in doen en ring er bij monteren


Pers om de witte dopen in de blauwe te plaatsen


Aluminium beugels andere opdracht


Telwerk voor mij niet vandaag


Dozen vouwen


Overzicht


Van Rogier worstenbroodjes 


Stuk hout in vensterbank
lijkt een beetje op een hond



Koffie, melk en suiker servet en afvalbakje


Zorgpark Voorburg, ingang Boxtelseweg, 
er zijn 4 ingangen; 3 aan deze kant en 1 hoofdingang


Raadhuis Vught 


Kerk en van Loon Galleries
Taalstraat Vught


Einde Vught begin Bossche Broek


Segers gemaal; takel voor drijvend afval / groen


JOP (Jeugd Opvang Plek) Zuiderplas
Provinciehuis in zicht


Stukje Zuiderplas


Zuiderparkweg narcissen 


Omgeving Station Oost


Carolus nieuwbouw huizen nadert gereed zijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.