zaterdag 20 maart 2021

Zaterdag eendenkooi

Vanmorgen redelijk goed op kunnen staan, rond 8:40 vertrok ik lopend van huis.

Hard gewerkt in de eendenkooi, gesnoeid, takken op de houtril gedaan, met de kruiwagen lopen ook over bruggetjes, gezaagd meegeholpen met diverse mensen. Ik had onder andere te maken met Rut, Teun, Alfons, Nelly, Rini en Sander(nieuw).

Ik voel me verder goed. dadelijk douchen, naar uitvaart kerkdienst Klaas Post kijken achteraf, boodschappen en ontspannen.

Statistieken;
2,04 Km afgelegd.
1:46:26 Opnametijd (bij de eendenkooi laat op pauze gezet)
3,92 Km/u gem snelheid tevens hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1QBdQTewGdlXoohw6SoMUpEApvDlJ2hen&usp=sharing

Wandeltocht van deze zaterdag


JOP


Van Zwietenpark


Brug eendenkooi


Bij de ingang modder pad


Overal water


Houtril en kruiwagen 


Pad


Stukje bij vangpijp rietscherm


Plas in het middden


Houtril


Boot


Bij rietscherm opening


Kruiwagen met gereedschap


Bankje bij insectenhotel


Insectenhotel


Schuin gevallen es als ik het goed heb


Andere schuine boom


Bok om te zagen


Spiegelbeeld


Lage en hogere houtril


Snoeischaar


Achter de bomen de Noorderplas


Werkzaamheden


Haken, bijenraat, schelpen waarom hier weet ik niet


Nieuwbouw overkapping dan kan de witte tent weg


Broedkorven bij plas


Kruiwagen bij insectenhotel


Hout opgestapeld bijingang
2 kruiwagenladingen hier gebracht


Laarzen bezems


Plas ongebruikelijke hoek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.